Gjest Gjest_emma_* Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 hei! er ute og går i rask gange fra 1-1 1/2 time stort sett hver dag. i det siste har jeg merket på slutten av turen at hendene har hovnet opp. ringen går ikke av og det strammer godt i huden når jeg bøyer fingrene. noen som vet hva dette kan være? normalt?
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Kroppen blir varm. Da hovner man opp. Skjer med meg hver eneste gang jeg trener også, men det gir seg når pulsen har fått roet seg. Helt normalt.
Nita Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Puh....godt å vite at det ikke bare er meg jeg har tilogmed tatt det opp med legen trodde jeg hadde høyt blodtrykk eller noe, men det hadde jeg heldigvis ikke. Tydeligvis mer normalt enn jeg trodde
Tristessa Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Jepp, jeg har samme problemet når jeg går lange turer. Men jogging går tydeligvis helt fint.
Gjest BagLady Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 Samme her nå jeg går lange turer, da hovner fingrene opp og jeg får ikke av meg forlovelsesringen engang. Men det går over.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 Vi svinger hendene/armene frem og tilbake mens de peker nedover, tyngdekraften har litt å si her....
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #9 Skrevet 24. august 2006 Vi svinger hendene/armene frem og tilbake mens de peker nedover, tyngdekraften har litt å si her.... ← Hihi Til trådstarter: drikker du nok vann? Væskemangel kan fære til mer hovne fingre og føtter.
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #10 Skrevet 24. august 2006 Jepp helt normalt! Hold hendene over hodet en stund så blir det fort bedre! (men det ser forferdelig dumt ut da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå