ilona Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Jeg prøver å finne mat til vårt bryllupp, og dette foreslås som desert. Pga allergier er det viktig for meg å vite hva det er laget av.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Jeg har ikke hørt om dette før, men når jeg deler opp ordet syns jeg dette høres logisk ut : risrand (rispudding eller fromasj med ris eller linende ?? ) smaksatt med likør?
ilona Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2006 Jeg har ikke hørt om dette før, men når jeg deler opp ordet syns jeg dette høres logisk ut : risrand (rispudding eller fromasj med ris eller linende ?? ) smaksatt med likør? ← Ja det låter logisk! Risrand er en ny kjennskap for meg. Den lages med fløte, så det passer derverre ikke for oss...
Gjest Emera Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Er det snakk om mange forskjellige allergier her, eller?
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Er ordet stavet rett? skal det være Q i ordet? for meg ser det ut som feilstavet Liquorice= lakris
Gjest Fruktfat Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Er ordet stavet rett? skal det være Q i ordet? for meg ser det ut som feilstavet Liquorice= lakris ← sånn leste jeg det òg; "lakrisrand"?
Gjest Kanelia Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 sånn leste jeg det òg; "lakrisrand"? ← Jeg også, men har aldri hørt om det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå