Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 Heisann! Første gang jeg er her inne, masse int å lese om Kanskje jeg også kan få noen gode råd,selv om jeg forstår det ikke er så lett for andre å hjelpe... Det som er mitt problem er at han jeg var ilag med gjorde det slutt i feb i år, jeg skjønte ikke hvorfor han gjorde det slutt. Vi hadde det bra på alle måter, men det var et avstandsforhold og så flyttet han også. Og det ble enda lengre avstand. Det han sa når det ble slutt var at han ikke orket å være i et avstandsforhold, og at han følte det var feil av han å holde på meg. Han ville jeg skulle finne meg en som var bedre enn han (dette har med problemer han har). Han holdt ikkje så masse kontakt med meg på slutten, og eg følte vel at det var jeg som tok kontakt hele tiden... Men etter det ble slutt har vi hatt kjempegod kontakt og snakka masse ilag. Og han har og spurt om jeg ikke kan komme på besøk til han. Vi har prata litt om oss og han har sagt at han fremdelses er forelska i meg og er veldig gla i meg... Men at han fremdeles ikke vil inn i noe avstandsforhold. Han har spurt om det skulle bli noe mellom oss så igjen om jeg er villig til å flytte... Og alt dette er vel positive ting, men det som plager meg er at han har gjort det slutt og jeg har veldig vanskelig for å stole på han... Og derfor har jeg litt problemer med å tro på det han sier Må jo si at denne personen betyr alt for meg... Og det vet han... Og vi har kjent hverandre i mange år... Huff dette ble sikkert rotete, men blir veldig glad om noen kan gi meg noeen gode råd. Kanskje en utenfor ser ting bedre enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kriz Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 litt vansklig å gi deg råd uten å vite noe mer om deg, (alder, livssituasjon, avstand mellom dere o.l.) Men til spørsmålet om du skal stole på han p.g.a han gjorde langdistanse forholdet slutt, ser ikke noe grunn til at du ikke skal kunne stole på han p.g.a det. Men er det noen andre ting som gjør at du ikke kan stole på han, har han lyvet til deg før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #3 Del Skrevet 20. august 2006 Langdistanse forhold slutter gjærne når den ene parten for en mulighet en ikke kan si nei til fordi det har vært så lenge siden en sist så dama eller gutten. Jeg synes det var fint av han å være ærlig om det og slå opp istedet for at evt du fant ut om cheating i etterkant, ikke at jeg sier han har cheata da. Jeg tror også grunnen til at dere har bedre kontakt nå er fordi siden dere ikke er sammen så blir ikke kommunikasjonen forpliktende. Det er ikke slik at han "må" snakke med deg og da er det som regel litt lettere... Om jeg var deg hadde ikke jeg startet noe nytt langdistanse forhold igjen, men heller flyttet til der han bor, evt han til deg, eller bare vært gode venner/pulekompiser. Når flytting blir akktuelt for en av dere kan man muligens ta opp å bli sammen igjen om følelsene fortsatt ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå