Gjest Kriz Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Er sikkert laget noen slike fra før av, altså hvor folk er fra, hvor gammel de er og hva de gjør. Men jeg finner ingen, så før jeg starte en slik en er det noen som kan finne frem en slik tråd. Link? Eller er jeg helt fantastisk,revolusjonerede og genial og ingen har tenkt på dette fra før av (jojoooo sansynlig det) anywho, jeg har lest en stund på dette fantastiske forumet og er litt nyskjerrig på hvem folk er.. Men det kan jo være at folk vil være helt anonym og at jeg bare skal passe mine egne saker.. men klokken halv 5 på morgenen eller natten om du vil, så begynner man å lure, BTW: idag så suger nattevakten...er bare en time igjenn juhuuuuu, skal på jobb om 8 timer igjenn da, så kan egentlig vente med da til å slippe jubelen løs... oki kanskje en liten juhu..juhuu.. sånn nok nå..
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Det har vært tråder som dette oppe før, men la oss kjøre enda en. :-D Jeg, "Bianca" er en jente på 24 i fra Oslo. Jeg studerer og leter etter jobb. Enn du da. Jeg får ikke sove forresten. Hælvette.
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Jeg, "Lamadama", bor i Lillestrøm, 24 år, straks ferdig sykepleier.
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Er sikkert laget noen slike fra før av, altså hvor folk er fra, hvor gammel de er og hva de gjør. Men jeg finner ingen, så før jeg starte en slik en er det noen som kan finne frem en slik tråd. Link? Eller er jeg helt fantastisk,revolusjonerede og genial og ingen har tenkt på dette fra før av (jojoooo sansynlig det) anywho, jeg har lest en stund på dette fantastiske forumet og er litt nyskjerrig på hvem folk er.. Men det kan jo være at folk vil være helt anonym og at jeg bare skal passe mine egne saker.. men klokken halv 5 på morgenen eller natten om du vil, så begynner man å lure, BTW: idag så suger nattevakten...er bare en time igjenn juhuuuuu, skal på jobb om 8 timer igjenn da, så kan egentlig vente med da til å slippe jubelen løs... oki kanskje en liten juhu..juhuu.. sånn nok nå.. ← Men du må da svare på din egen link og?????
Gjest Kriz Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 (endret) Hellu folkens, er tilbake på jobb etter gode 5 timer på øyet, frisk og rask (NOT) Er siste dag på jobb idag så skal ikke klage!!! Men tilbake til tråden, jeg er en gutt\ mann om du vil på 24 år, er fra Narvik men bor og studerer i Trondheim, (drar tilbake til tr.heim i morgen gleder meg noe sinnsykt...) Endret 20. august 2006 av Kriz
Gjest Kriz Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 C'mon people, det e engelsk å betyr, Kom igjen folkens... Jeg kan svare engang til jeg, jeg er en gutt\ mann om du vil på 24 år, er fra Narvik men bor og studerer i Trondheim. Studere psykologi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå