Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Skal begynne å jobbe i SFO og trenger noen solide støvler/sko jeg kan bruke når snøen kommer. Noen tips? Helst noen med gode spor, relativt vanntette.....Og viktigst av alt: Noe man ikke sklir så fryktelig med (min spesialitet på vinteren er å brekke bein ).
Gjest 235 Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Jeg kjøpte noen støvler på lagersalg, var egentlig sånne dyre merkestøvler, men ble jo skitbillige da. De tåler vann (impregneres), og har tykke såler man ikke sklir på og som tåler en god del. Ellers bør du ha en termodress og en regnjakke + gummistøvler for de skikkelig våte dagene.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Fjellstøvler? De er i hvertfall solide, har gode spor og tåler vann.
Gjest 235 Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Fjellstøvler? De er i hvertfall solide, har gode spor og tåler vann. ← Var det jeg brukte på SFO, funker som bare det - i all slags vær (munis pøsregn da, da ble det gummistøvler)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå