SuperNova Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 For ett år siden kjøpte jeg et Bonde-skap på IKEA. Ofte lukter det litt av nye møbler, men det pleier å forsvinne etter hvert. Men dette skapet lukter fortsatt "nytt skap". Da jeg kom hjem fra ferie, var det den første lukten som slo i mot meg da jeg kom inn døra: Skap! (Nå er jeg riktignok gravid og har litt sensitiv nese, men allikevel!) Jeg har selvfølgelig vasket godt og latt dørene stå åpne over flere dager (flere ganger) så det har fått luftet seg. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 nytt lukter vel godt vel? bortsett fra den nye plastkofferten min som luktet krabbe inni... men det forsvant fort! hva med å vaske med noe sterkt som ammo eller klorin. legg inn en wunderbaum i skapene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 20. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. august 2006 legg inn en wunderbaum i skapene? ← Pest eller kolera, liksom? Kanskje prøve noe salmiakk, men jeg er ikke sikker på om det hjelper, det er jo ikke fett... Men her skal ingen ting være uprøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 20. august 2006 #4 Del Skrevet 20. august 2006 Lavendel eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitten Skrevet 20. august 2006 #5 Del Skrevet 20. august 2006 Eddik fjerner jo lukt, så jeg ville prøvd å vaske skapet med det, innvendig og utvendig. (Ellers må du ikke bruke salmiakk om du har pusekatt, da den kan forveksle lukten med kattetiss, og begynne å tisse der.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå