Millis Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Jeg skal snart handle litt på kastrup, og lurer på noen tips. Nyheter osv osv..
Gjest Malina Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Hei, jeg har akkurat handlet på tax free/i utlandet, og har selvfølgelig testet alt hva jeg kjøpte allerde. Vet jo ikke hva du er ute etter,men kan anbefale noe av det jeg kjøpte: Helena Rubinstein Force C øyekrem(gel) som luktet nydelig og skal visstnok virke bra mot poser under øyenene. Det har jeg ikke merket noe til enda,men den har ihvertfall gjort huden rundt øynene glatt. Jeg får ofte litt tør hun av øyesminke og streke øyesminkefjernere,men nå er huden mykere og mindre tørr. Clinique Moisture Surge Extra fuktighetkrem(gel) på krukke. God konsistens(lett) som trekker fort inn i huden. Lukter godt og huden blir myk. Den er oljefri og tetter ikke porene. Clarins Hydra Balance Mask (for "tørst" hud) som har en fin kremkonsistens,lukter godt og selv om jeg bare har prøvd den to ganger(over natten) har jeg fått sikkerlig sansen for denne. Huden blir deilig gjennomfuktet. Liten størrelse,men man trenger lite hver gang. ModelCo Face Base Skin Primer som er en klar oljefri primer til huden. Fukter huden og gjør slik at foundation sitter lengere. Jeg har prøvd den uten foundation også, og synes resultatet blir fint selv om den ikke dekker. Helena Rubinstein All Mascaras! øyesminkefjerner: den tar maskaraen kjapt av uten at man må gni. Lukter nøytralt,rent. Ikke sterk. Helena Rubinstein Magic Concealer dekker fint over røde partier jeg har på nesen og også antydninger til mørke ringer under øynene. Skjoldet seg dog litt hvis jeg var litt tørr i huden. Clinique Pore Minimizer m/farge: Dekker og matter ned området med litt sorte/sore porer. Kan brukes over foundation,mens jeg brukte den rett på huden og det ble velig fint. Ser ikke skille mellom der jeg har tatt den på og der jeg ikke har noe ting. Den skal visst også være vannfast?! ModelCo selvbruningsspary: Veldig fin farge og lett å få jevnt. Denne må jeg kjøpe igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå