Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 Å kunne litt om regnskap har ingen vondt av Kunne tenke meg å lære litt, må være fjernundervising. Noen her som har skoler eller kurs å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 BI nettstudier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #3 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg vet ikke hvor du bor og hva du ønsker å bruke dette til. Men dersom du "bare" studerer litt regnskap, så kan det være vanskelig å få jobb. Jeg vil derfor anbefale deg å få litt praksis samtidig. På den måten lærer du mye mer. Meld deg frivillig til å føre regnskapet til skolekorpset, venninneklubben, idrettslaget, velforeningen, sanitetsforeningen, etc etc. Jeg vet ikke om man får lønn på slike oppdrag, det får du evt ta som en bonus. På den måten lærer du iafall mye bedre og gjennom reelle problemstillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 20. august 2006 #4 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg skal gå Helsesekretærlinje og har kontorfag fra før. Tenkte at hvis jeg også lærte litt regnskap så står jeg litt friere med tanke på jobb. Mange kontorjobber krever jo at man kan litt regnskap,lønn osv. Har først og fremst lyst til å bli helsesekretær, men hvis jeg sliter med å finne jobb så har jeg kanskje andre muligheter også Skal med andre ord ikke bli regnskapsfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå