Gjest Minimi Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 Kan man ta allmennfag påbygg over internett?? Noen som vet? erfart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 hvis du bare mangler norsk, matte, naturfag, nyere historie og engelsk kan du ta de her: http://www.nettgymnas.no/ Det koster en del da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 19. august 2006 #3 Del Skrevet 19. august 2006 takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #4 Del Skrevet 19. august 2006 Ring først voksenopplæringa i fylket ditt og spør om de har nettbasert undervisning der. Det gjorde jeg (Akershus) og det er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 19. august 2006 #5 Del Skrevet 19. august 2006 men det er flott da gjør jeg det til mandagen, men tviler på at di har det her jeg bor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #6 Del Skrevet 20. august 2006 men det er flott da gjør jeg det til mandagen, men tviler på at di har det her jeg bor... ← Men det er greit å vite, før du betaler for noe du kanskje kunne fått gratis Da er det sjekket opp liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 20. august 2006 #7 Del Skrevet 20. august 2006 Du kan vel også ta dem på www.sonans.no ... men det er også dyrt.. men lurt å sammenligne priser og se hvilke alternativ man har =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå