Gjest Gjest_mew_* Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Hei Jeg har tenkt å søke fengselsbetjentskolen. For å komme inn må en igjennom en fysisk test. 4 oppgave ser sånn ut: Øvelse 4 - Utholdenhet (Rundløype) Utførelse: Løp rundt en bane der langsidene er 15 meter og kortsidene er 7 meter. (23 runder tilsvarer 1012 meter.) På den ene langsiden skal du legge deg ned på magen med strak kropp og på den andre langsiden legger du deg ned på rygg med strak kropp. Krav: 10 minutter til rådighet. 23 runder = 1 poeng, 26 runder = 2 poeng, 30 runder = 3 poeng. Jeg har aldri trent noe særlig og skulle idag bare sjekke. Gikk på fottbaøllbanene i dag og begynte å løpe. 3 runder var det jeg klarte Åssen skal jeg da få til å få så bra kondis kjappest mulig for å greie opptaket? Søknads fristen er 12 sep og jeg er jo ikke sikker på hvor lenge etter det man blir innkalt til testen? Men jeg har kanskje en måned? HJelp
Gjest lilletroll Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Dette klarer du kjempefint!!! Jeg er kanskje den mest utrente personen du kan tenkte deg, og jeg klarte den testen! Søknadsfristen er 12. september, og inntaket er vel i oktober/november eller noe. Begynn å trene nå så går det som en lek - jeg lover! Det verste med testen er der du skal springe og legge deg ned på hver langside. Å springe i ti minuter er ingen sak, men når du legger deg ned og skal reise deg opp igjen blir du totalt tappet for krefter. Prøv å få trent spesifikt på denne biten. (Jeg gjorde ikke det, men jeg greide det jo allikevel, men det var tungt) DETTE KLARER DU SÅ FINT!!
Gjest Gjest_mew_* Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Hei Hei Det var godt å høre at det fortsatt er håp Skal fortsette å løpe jeg Tror du det er lurt å løpe hver dag eller annenhver dag? Har du begynt på skolen? Kunne du fortelle litt om åssen det er å gå der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå