Gå til innhold

Knagger som henger over døren og på baksiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter en slags knaggrekke som man kan henge på innsiden av en dør over selve døren slik at man kan ha knagger på baksiden av døren uten å skru noe inn i døren.

Litt knotete forklart, men skjønner noen kanskje hva jeg mener og hvor jeg kan få tak i det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på skeidar har di sånne. i stål med gjennomsiktige kuler som knagg. sett med tre stk til mellom 100 og 200kr husker ikke helt prisen

Skrevet

IKEA har slike! De er kjempepraktiske! Husker ikke hva de heter, men er sammen med div baderomstilbehør.

Skrevet

sparkjøp har sånne,tror de koster 39 kroner :)

Skrevet

Bohus også... vel hadde i allefall i fjor.

Skrevet

Takk for tips! Finner de ikke på nettsidene til hverken Ikea, Skeidar eller Bohus så jeg får ta en tur innom og se hva jeg kan finne. Noen som vet om man kaller disse knaggene noe spesielt?

Skrevet

Jeg aner ikke hva disse kalles dessverre, men vil bare tipse deg om at døren kan få stygge merker øverst på døren der knaggen henger. Spesielt hvis du bruker den ofte.

:)

Skrevet

Jeg har flere bl.a. "Grundtal" fra IKEA og en fra "Zack". Så forresten at de hadde på Bohus i dag.

Skrevet
Jeg aner ikke hva disse kalles dessverre, men vil bare tipse deg om at døren kan få stygge merker øverst på døren der knaggen henger.  Spesielt hvis du bruker den ofte.

Jeg har eliminert det problemet ved å lime på møbelknotter (Evt. klippe til) der hvor den henger innpå døren på baksiden. På forsiden har mine allerede beskyttelse, men hadde de ikke hatt det ville jeg ha gjort det der også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...