Gjest mariQua Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Hva ville dere gitt til en liten gutt i dåpsgave? Jeg har ikke vært i dåp før - etter at jeg ble voksen og måtte kjøpe gave selv - så jeg er litt usikker.
Gjest Gjesta Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Et tre, forutsatt at familien har hage.
Pepita Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 (endret) Sølvrangle på gullsmeden Endret 19. august 2006 av *MissS*
Gjest marthepia Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Dra til gullsmeden å se! Masse å velge mellom
Gjest Minimi Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 dra på en gullsmed ja der har di rammer, mange søte sparebøsser, sånn ting til dåpsatesten, "bokser" til min første hårlokk, tann osv... eller sånn bok som man skriver i og limer inn bilder i, mitt første smil, tann ord osv...
tuji Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 dra på en gullsmed ja der har di rammer, mange søte sparebøsser, sånn ting til dåpsatesten, "bokser" til min første hårlokk, tann osv... eller sånn bok som man skriver i og limer inn bilder i, mitt første smil, tann ord osv... ← Ikke alle synes det er søtt med sånne ting! Jeg personlig synes det er helt j*****. Så det ville jeg sjekket ut på forhånd, om foreldrene er typen som liker det eller ikke. Synes for øvrig ideen om et tre er genial.
Gjest Skya Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 - Lommekniv (den lille slotskniven (eller noe sånt) er kjempefin) - Bøker (sanger, eventyr, rim og regler osv.) - Medlemskap i boligbyggelag - Penger
Gjest mariQua Skrevet 25. august 2006 #9 Skrevet 25. august 2006 Det ble en eventyrsamling, tusen takk til alle som har svart meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå