Arwen Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Sliter veldig med bilder i nye opera, spesielt hvis jeg åpner linker fra mail... Alle bildene har på en måte byttet plass. Er det noe med innstillingene mine, eller er det en barnesykdom?
Crazee Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Hmmm? Eg forstår ikkje heilt kva du meinar her, men hjå meg ser alt fint ut, med ting der dei skal vera... Er det kanskje innstillingane dine for hurtiglageret/cachen som er litt annaleis enn venta? For det veit eg kan forvirra litt til tider.
Arwen Skrevet 19. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2006 Får prøve å forklare bedre noen ganger har feks avataren blitt erstattet med en smiley som er strekt til avatarens størrelse, avataren finner man et eller annet psykt sted i innlegget. Skal prøve å ta bilde neste gang det skjer.
Arwen Skrevet 19. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2006 Har prøvd firefox, men trives mye bedre med opera. Er første gangen jeg har trøbbel. Sliter med plug ins i den nye versjonen også, selv om jeg gjør alt riktig... irriterendes.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 Firefox fungerer så mye bedre. ← Sånne kommentarer er bare så dumme. Jeg bruker forøvrig Firefox. OT: Det er ikke så enkelt som at det å tømme cache og cookies hadde gjort susen?
Arwen Skrevet 20. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2006 Har gjort det tusen ganger... skjer stort sett når jeg åpner fra link i mail her på KG, ellers er bildene på dagbladet ofte byttet om også. :klø:
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 Hmm. Har aldri hørt om det problemet. Vet ikke noe annen råd enn å slette profilmappa og starte fra scratch. Eksporter i så fall bokmerker, sertifikater og slikt før du gjør det.
Arwen Skrevet 20. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2006 Ja, får vel kanskje det... det kan være pcen vår som er rar også, byttet jo akkurat skjermkort :klø:
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 20. august 2006 #10 Skrevet 20. august 2006 (endret) Ja, får vel kanskje det... det kan være pcen vår som er rar også, byttet jo akkurat skjermkort :klø: ← Hvis det skjedde etter at du byttet skjermkort, er det ikke usannsynlig, nei. Har du innstallert driver som fulgte med på en CD? Eller bedre: Lastet ned siste driver på produsentens hjemmeside? Endret 20. august 2006 av Slangen
Arwen Skrevet 20. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2006 Var mannen som fikset det, så skal høre med han hva han gjorde. Kan ikke huske at dette skjedde før vi fikk nytt kort, men noen ganger er jeg litt gullfisk
Gjest Tyr Skrevet 20. august 2006 #12 Skrevet 20. august 2006 Snodigt problem Arwen. Nytt skjermkort burde ikke skape slike problem, om driver til kortet er innstallert på riktig måte. Neste mulighet kan være å innstallere Opera på nytt.
Gjest itla Skrevet 20. august 2006 #13 Skrevet 20. august 2006 Jeg har hatt samme problemet med Opera og KG i tidligere versjoner av Opera, og da ordnet det seg stort sett når jeg har restartet maskinen. Jeg tror det hadde med CPU å gjøre, at jeg hadde litt for mye gående samtidig. Men det ga seg for et par versjoner siden... Jeg sitter forøvrig på mac, så er jo mulig at det er annerledes på en Windows-maskin. Som Tyr skrev er det jo verdt et forsøk å reinstallere hvis det ikke gir seg.
Caboodle Skrevet 21. august 2006 #14 Skrevet 21. august 2006 Sånne kommentarer er bare så dumme. ← Næh, Firefox is the unit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå