Montezuma Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=81...&tot=106&page=2 Her er samme type seng som vi har, og jeg sliter så veldig med å finne en lys veggfarge som passer til det brunrøde treverket.... Er det noen av dere som har slike møbler som kan fortelle hvordan farger dere har på rommet forøvrig? Eller legg inn link om det finnes bilde av et fint resultat et sted. Veldig glad for hjelp!!!! (Send meg evt pm om du har bilde du kan sende meg på mail)
Atmi Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Du kan jo ha alle mulige farger. Blått, grønt, rødt - bare finne dype farger. Men jeg liker ikke så mye farger og ville nok brukt en lys moccafarge. Cafelatte på obs er kjempefin. Og da trenger du ikke male på ny om to år fordi at noe annet er kommet på moten. Ellers er det veldig moderne med sånne knallgrønne - hva heter det nå - når det er gulgrønt, skarpt... Jeg tror nok det ville blitt fint til senga di jeg.
Gjest Minimi Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 jeg ville valgt en lys, varm farge. kanskje cafelatte, luxor eller dun...
Gjest allium Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 (endret) Jeg vil slå mitt vanlige slag for Hvit narciss. Dun synes jeg blir for gråbeige mot rødtonen i treet. Endret 19. august 2006 av allium
Montezuma Skrevet 19. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2006 Så snille dere er! Tusen takk for mailen, minimi! Jeg synes faktisk at cordoba så ganske bra ut. Men spennende , fordi den gir så forskjellig uttrykk i ulike settinger. kaffelatten var også et godt alternativ. Dun er jeg enig med deg, allium. jeg lurer på om ikke jeg faktisk har prøvd den en gang og oppdaget akkurat det. Hvit narciss har jeg ikke vært borti. Må søke etter bilde av den! Fortsett å komme med gode forslag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå