Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte mascaraen Fatalefor noen dager siden. Og den er ikke lett å få til, nei... Har sjekket litt på nettet etter tips, og prøvd å følge disse, men må muligens øve mer.

Noen som har denne, og som har tips?

Catzy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med "ikke lett å få til" ? Kan man ikke påføre den som en vanlig mascara, er det det som ikke blir "så pent" ?

Jeg bruker bare Lancome sine mascaraer (ulike typer) og kan aldri si jeg har støtt på problemet.

Skrevet

Kanskje du må bruke other complementary products lenger ned på siden?

Skrevet

Greia med Fatale er at den har en "ny og fancy" børste. Andre mascaraer er ikke noe problem, og jeg liker flere av Lancome sine. Men Fatale har altså en børste som er trekantet med tagger... Som gjør at den ikke er like lett å få på. Særlig ikke når jeg ble anbefalt å rulle den langs vippene.

Litt blurb:

http://allwomenstalk.com/review-lancomes-fatale-mascara-2/

A UNIQUE APPLICATOR FEATURING 3 COMBS The Ampliforme™ 3D Comb has an extraordinary filling power from the very first application. This instant volume is obtained thanks to its unique configuration with 3 combs and 3 flat surfaces.

Catzy

Skrevet

Denne mascaraen kan ikke sammenlignes med vanlige mascaraer nei ;)

Jeg kjøpte den selv i dag, men ikke forsøkt den enda - jeg skal komme tilbake med evnt tips.

Hun jeg kjøpte den av, fikk det overhodet ikke til. Mens ei hun kjente hadde skjønt hvordan hun skulle bruke den, og fikk et utrolig godt resultat!

Skal bli spennende å prøve ;)

Skrevet

Jeg prøvde igjen i dag. Jeg tror noe av trikset er å skrape av enda mer av mascaraen før man tar den på. En del blir skrapt av i åpningen (trangere enn vanlige mascaraer), men det ble bedre da jeg skrapte vekk litt til. Og var lett på håndet. Og begynte med feil øye.

Mannen min oppdaget foresten reklamebildet i avisen i dag, og kommenterte at "Wow, utrolig kult bilde!". Jeg måtte innrømme at det syntes jeg også, og at reklamen hadde virket på meg. ;)

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...