Gjest Gjest1 Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Utropstegn og spørsmålstegn virker ikke hos meg. Dvs. tastene virker som ett-tall og +-tegn, men ikke når jeg holder skiften nede. Kan skrive store bokstaver, så det er ikke shift-tasten som er ødelagt. Noen som har vært borti noe lignende
Gjest Virvel Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Kommer det andre tegn i stedet, eller ingen ting i det hele tatt?
Gjest Virvel Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Ok, da er jeg blank. Du har selvsagt sjekket språkinnstillingene...? (At det står NO nederst til høyre på startlinjen, ved siden av klokken osv.)
Gjest Gjest1 Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Ok, da er jeg blank. Du har selvsagt sjekket språkinnstillingene...? (At det står NO nederst til høyre på startlinjen, ved siden av klokken osv.) ← Ja selvsagt. Men takk, tanken var god.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Høres kjent ut, bare at hos meg er det krøllalfaen som ikke funker... men tastene funker hver for seg. Finner ikke ut av det. Si fra hvis du får noen flere tips...
Kykkelikokos Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Er det i alle programmer, eller bare i et spesielt et? Det høres ut som en instilling som har blitt satt, men jeg er ikke sikker på hvor..
Gjest Gjest1 Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 Er det i alle programmer, eller bare i et spesielt et? Det høres ut som en instilling som har blitt satt, men jeg er ikke sikker på hvor.. ← Det er i alle programmer.
Gjest Gjest1 Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 Jeg fant ut av det. Av alle ting så var det en tast på tastaturet (shift) som hadde gått helt bananas. Nå har jeg byttet tastatur og problemet er løst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå