Gå til innhold

Hjelp! Klarer ikke velge lokale...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter forferdelig med valg av lokale... og på mandag må vi gi beskjed om hva vi vil ha, da flere står på venteliste og det begynner å bli fullt....

Akkurat nå står det mellom følgende:

- Holmen Fjordhotell

- Sem gjestegård

- Drengsrud Hovedgård

Fordelen med de to første er at alt blir ordnet for oss, men vi kan ikke ta med alkohol. På Drengsrud er det rålekkert, men dyrt (25.000 kr kun for leie av lokalet) og siden vi ikke får lov å komme inn i lokalet før kl 1000 på bryllupsdagen må vi leie inn folk til å gjøre alt for oss. Men her kan vi altså ha med alkohol selv og organisere som vi vil.

Jeg slites litt mellom muligheten til å ordne (og kontrollere ;) ) alt selv og fordelen med å slippe å organisere alt selv. Beregningene våre viser at totalprisen blir omtrent det samme uansett (vet ikke om disse beregningene er helt korrekte).

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syntes det var vel mye 25.000 bare for lokalet,hadde det vært meg hadde jeg sagt nei med en gang uansett,men det pga vi ikke har råd til så dyr lokalet,

har du regnet ut hva prisforskjellene blir på de 3 eller er det kun lokalet som er viktigst her?

jeg ville tatt ett stedet hvor de ordnet alt for dere,virker veldig stress at du ikke får komme der før kl 10hvis du tar det så må alle vite nøyaktig hva de skal og hvor...

du kan slappe mer av med at de ordner alt for dere så slipper du å trippe hos frisøren om alt blir klart eller ikke.

hvis du får catering til mat så kan jo de også ordne?

mange tanker :ler:

Skrevet

jeg ville gått for Sem!

Skrevet
jeg ville gått for Sem!

Har du vært i bryllup der? Isåfall; hvordan var maten og servicen? Jeg synes det er veldig fint der, men kjenner ingen som har vært der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...