Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2003 #1 Skrevet 7. januar 2003 hei, er en jente som elsker kjæresten min veldig høyt. men forholdet går litt dårlig. har vært sammen i 9 måender (er 18 år, han er 20). har lite sex. han har lyst men ikke jeg. vet ikke hvorfro. vil så gjerne ha lyst. men lysten har liksom forsvunnet. Vi har ulike ineteresser, jeg har mest lyst til å finne på noe. og han sitte å se på tv ++. hvos jeg spør om vi kan fonne på noe orker han ikke og gjør det som det passer han. men elsker han og han er veldig omtenksom og bryr seg. men noen ganger kan han bare være helt håpløs når det gjelder å gidde ting og han kan irritere meg . blir fort hissig men uansett hvor mange ganger jeg sier han skal slutte., og han sier han skal slutte. fortsetter det. ting er ikke lett nei. men ha noen fine stunder sammen også. vil bare at forholdet skal gå fint. sånn det gjorde før. gleder meg bare til sommeren, flere ting å finne på. det er så kaldt. noen som har det på samme måten, eller har noen forslag til hvordan jeg og han kan forbedre forholdet sammen? takk for svar. kos meg
Gjest Mzfire Skrevet 8. januar 2003 #2 Skrevet 8. januar 2003 Jeg må si at jeg føler vi er i samme situasjon her. Jeg vil også gjerne finne på ting med gutten min, men det han liker best etter jobben er å sitte foran datan og sitte på IRC. Der sitter han til vi skal legge oss. Det er så kjedelig. Jeg blir lei meg og oppgitt. Det vi begge burde gjøre er å bare dra de med oss ut og gå tur, eller planlegge noe som de må være med på. Bestill kinobiletter, eller lei en film. Dra ham med til venner og familie så dere ikke bare sitter hjemme. Skal følge disse rådene selv, det eneste triste er at familien min bor langt unna, så da er det ikke så lettvint,men, men.. Håper noen av disse rådene hjalp.
Bridget Skrevet 8. januar 2003 #3 Skrevet 8. januar 2003 Hadde det på samme måte med min eks - han var alltid så sliten og alt skulle bli så mye bedre neste uke/neste måned når det ikke lenger var så mye å gjøre på jobb. Problemet var bare at det gikk aldri over... Dra dem med dere og vil de ikke så gå alene! Du blir kvalt om du bare sitter hjemme og det blir han også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå