Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle mote og utseendebladene skriver om disse Prinsessedråpene som skal gjøre så fantastiske underverker. Hva er det egentlig? Og hvilke underverker er det disse magiske dråpene gjør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Askepottserum kalles de også, og ja de gjør underverker. Serum som du har underdagkremen. Flott å bruke hvis du skal være ekstra fin en kveld eller noe. :)

Trekker sammen porer og minsker synlige linjer, gir glød til huden osv.

Skrevet

Tror sånne prinsessedråper ikke skal brukes så ofte, for de inneholder mye silikon og det er visst ikke bra i lengden.

Skrevet

Nei, ikke silikon de du kjøper hos hudpleiesalonger.

Skrevet
Nei, ikke silikon de du kjøper hos hudpleiesalonger.

Har du noen tips om produkter?

Selv bruker jeg Kanebo 10 Seconds Awakening Essence av og til. Den gir et lite løft og gjør at make-up holder lengre.

Skrevet

Synes Clarins Beauty Flash Balm er kjempefin!

Skrevet

Kanskje jeg skulle prøvd sånn når jeg skal gifte meg da.. Er det vanlig for makeupartister å ha slikt?

Skrevet

En del som gjør brudesminke har dette, og det er ganske vanlig å bruke det på bryllupsdagen. Hvis make-up artisten ikke har det så kjøp en selv, det er absolutt verd det! :)

Skrevet

Oj, dette vil jeg ha! Flere gode produktnavn? (Uten silikon da vel..)

Skrevet

Skjekk først at du ikke er allergisk mot de ;) Surt å få en allergireaksjon på bryllupsdagen.

Skrevet

Ja, det kan nok være lurt å teste de før bryllupsdagen. Godt tips. Synd dette er så dyrt. Jeg synes det er voldsomt å betale over 400kr for et slikt produkt.

Skrevet

400 kroner for et slikt produkt er billig! I dette tilfellet betaler man for kvaliteten, og må ofte opp til dobbelte. Men det er fortsatt verdt det! Det er jo huden din, og den skal du ha hele livet og da er det lurt å begynne tidlig for å bevare den fin så lenge som mulig. ;)

Skrevet
400 kroner for et slikt produkt er billig! I dette tilfellet betaler man for kvaliteten, og må ofte opp til dobbelte. Men det er fortsatt verdt det! Det er jo huden din, og den skal du ha hele livet og da er det lurt å begynne tidlig for å bevare den fin så lenge som mulig. ;)

Jeg spurte deg over om du har noen tips om produkter ;) Har du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...