Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Han elsker meg, men han klarer ikke å se et bilde av oss i fremtiden selv om han skulle ønske det. Er det grunnlag nok for å gjøre noe med forholdet?
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Nei, det er ikke noe sånt. Vi har det veldig strevsomt for tiden, jeg tror kanskje det spiller en rolle. Og han sier det er ikke det at han bare ikke ser oss i fremtiden, han klarer ikke å se noenting..
Gjest gjesta Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Nei, det er ikke noe sånt. Vi har det veldig strevsomt for tiden, jeg tror kanskje det spiller en rolle. Og han sier det er ikke det at han bare ikke ser oss i fremtiden, han klarer ikke å se noenting.. ← Er han deprimert da kanskje?? Da har man en tendens til å ikke se noen ting.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Nei, tror ikke det, det er bare veldig mye som han må tenke på for tiden.. Men jeg mener, han kan jo ikke se noenting bildelig av fremtiden, men ønsker og vil at det skal være oss to.
Gjest Gjesta Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Syns ikke du skal vektlegge det så mye jeg da... Hadde jeg spurt han som nå er mannen min om han kunne se for seg framtida med meg for noen år tilbake, så er jeg veldig, veldig overbevist om at han ikke hadde kunnet det. Rett og slett fordi han er en type som ikke har det med å planlegge ting og se framover, men tar en dag ad gangen. Men han ville jo dele framtida si med meg likevel! Det er jo bare du som vet hvordan din kjære er - om han har lett for å drømme, planlegge, sette ord på tanker og fantasier - eller om han er en sånn som min som lever veldig her og nå og ikke snakker så mye om ting som ikke er konkrete.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Kanskje han bare er redd for å bli gammel? Trenger ikke være så alvorlig vet du, så fremst du ikke står midt opp i et samlivsbrudd. Klarer egentlig ikke å se for meg hva jeg og mannen min blir i fremtiden. Det er helt greit. Vi vet hva vi er i dag - akkurat nå !
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 Det er bare det at han tenker på om han kanskje må gå ifra meg pga. dette, og jeg holder ikke ut tanken.
Gjest Neffi Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 Det er bare det at han tenker på om han kanskje må gå ifra meg pga. dette, og jeg holder ikke ut tanken. ← Jeg forstår ikke hvorfor noen ikke kan ta ting for det de er; han elsker deg ikke, og vil ikke være sammen med deg. Hadde han villet, elsket eller ønsket hadde ikke dtte vært noe tema.
Gjest Pet Skrevet 21. august 2006 #10 Skrevet 21. august 2006 Jeg forstår ikke hvorfor noen ikke kan ta ting for det de er; han elsker deg ikke, og vil ikke være sammen med deg. Hadde han villet, elsket eller ønsket hadde ikke dtte vært noe tema. ← Det synes jeg var en temmelig drøy slutning å trekke ut i fra det trådstarter skiver her. Eller vet du noe vi andre ikke vet?
Gjest Neffi Skrevet 21. august 2006 #11 Skrevet 21. august 2006 Det synes jeg var en temmelig drøy slutning å trekke ut i fra det trådstarter skiver her. Eller vet du noe vi andre ikke vet? ← stikk fingern i jorda!
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #12 Skrevet 21. august 2006 Jeg forstår ikke hvorfor noen ikke kan ta ting for det de er; han elsker deg ikke, og vil ikke være sammen med deg. Hadde han villet, elsket eller ønsket hadde ikke dtte vært noe tema. ← Dust.
Gjest Neffi Skrevet 22. august 2006 #13 Skrevet 22. august 2006 Er jeg dust fordi jeg svarer? Hun stiller et spörsmålpå et åpent forum - og svaret er ganske åpenlyst..... Det er bare ingen som er villig til å väre ärlig med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå