Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2003 #1 Del Skrevet 7. januar 2003 hei. har en kjempesøt og deilig kjæreste. vi har vært sammen i 9 måneder og jeg elsker han. har vært gjennom en abort sammen som gikk endel innpå meg. problemet er at jeg ikke vil ha sex lenger. jeg liker det godt. men får heller aldri orgasme når jeg har sex. men det betyr ikke noe for meg bare han har det bra. enten så orker jeg ikke eller så føler jeg ikke for det. er det noe galt med meg? har ikke hatt sex med han på lenge, vil men vil ikke likevell. har litt dårlig sammvittighet. vil så gjerne ha ett godt sexliv. liker sex. kanskje det har noe med aborten å gjøre. er også redd for at han finner en anne å sex med. vet han ikke er sånn. men kan jo begynne å tenke. når han vil ha sex og jeg ofte sier nei. HELP ME!! takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordmann Skrevet 8. januar 2003 #2 Del Skrevet 8. januar 2003 Det er over min forstand at noen elsker sin partner, har behov for han, uten å ha lyst på sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 8. januar 2003 #3 Del Skrevet 8. januar 2003 først til nordmannen du der er stor forskæl på at elske nogen og så ha lyst til sex, jeg elsker mine unger men har bestemt ikke lyst på dem hvis du fatter mit point... kåthet er noget andet end at holde af en person eller elske en..... så til dig som trænger lidt hjælp jeg tror du eller dere trænger lidt proff hjælp, din manglende sex lyst ligger sikkert til grunde i at du har aborteret hvis du kan komme dig af med de skyldføelser som jeg vil gætte på du har så er jeg sikker på du vil vende tilbage til dit gamle jeg... det er ganske traumatisk at miste et barn selvom det måske var på et tidlig stadie og vi tager det alle samme forskelligt så hvis du får snakket med din læge om at få lidt hjælp så er jeg sikker på at problemet vil løse sig hurtigt... lykke til dere to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2003 #4 Del Skrevet 8. januar 2003 Det er over min forstand at noen elsker sin partner, har behov for han, uten å ha lyst på sex. det hadde vært hyggelig med et seriøst svar. ikke noe tull som det her. oppmuntrer ikke særlig. du kan jo ikke skjønne noe. har faktisk tatt ABORT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå