Gå til innhold

Hvem vil du helst se naken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjør generell debatt. Selv har jeg sett meg selv naken, og vil av naturlige årsaker heller se en annen.

Siste alternativ er forresten tatt med av hensyn til Evelina. Dette til orientering.

Som sagt; kjør generell debatt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Det sto mellom Kvinneguden og Brad Pitt. Vanskellig valg. :kyss:

Skrevet

Vil egentlig ikke se noen av dem nakne jeg. Men hvis jeg skulle velge så hadde ikke valget falt på en person som jeg tror har en sexy kropp, men heller en kropp jeg synes ser interessant ut av en eller annen grunn.

Skrevet

Ingen av dem

Bruce Willis kunne jeg tenkt meg å sett naken.

:ler:

Gjest Jebediah
Skrevet

ingen av dem...men Zooey Deschanel kunne jeg tenk og se naken.

men av de du skrev ingen

Skrevet

Pia Haraldsen - Nei, hun er ikke interessant nok.

Jenny Jensen - Sett før

Aylar - Sett før

Kronprinsesse Mette Marit - Jeg tror ikke det vil være positivt for kongehusets oppslutning om MM poserte naken, derfor velger jeg å avstå da jeg er monarkist.

Brad Pitt - Tja, en vakker mann. Men er redd jeg ville ødelagt illusjonen min om det perfekte mannebein.

Jan Werner Danielsen - Unødvendig å kommentere

Da står man igjen med Kvinneguden. Take it off baby!! :sjarmor:

Skrevet

Ingen av de. Men gjerne Johnny Depp! :sikler:

Skrevet

Ingen av de på listen der, ihvertfall - men Peter Schmeichel i nettoen hadde ikke vært å forakte ;)

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Du legger svarene i munnen på oss, MedisterGuden.

Skrevet
Av disse måtte det blitt Brad Pitt.

Hvorfor er ikke jeg et altærnativ? Er det fordi at alle bare hadde stemt på meg??

Skrevet (endret)
Du legger svarene i munnen på oss, MedisterGuden.

Hold grisepraten for deg selv.

Ser forresten at Brad Pitt henger uventet godt med.

Endret av Kvinneguden
Skrevet
Hvorfor er ikke jeg et altærnativ? Er det fordi at alle bare hadde stemt på meg??

Det er fordi vi krever et visst ortografisk nivå på alternativene.

Skrevet

Hmmm! Kvineduden ligger foran Brad Pitt? Det tror jeg ei! Hvor meget har de betalt for dette da? ;)

Skrevet
Hmmm! Kvineduden ligger foran Brad Pitt? Det tror jeg ei! Hvor meget har de betalt for dette da?  ;)

Mange har vel sett pitten hans fra før, vil jeg anta. Ingen har sett min, knapt nok min kjære, dermed er man mer nysgjerrig.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Mange har vel sett pitten hans fra før, vil jeg anta. Ingen har sett min, dermed er man mer nysgjerrig.

Jepp. Det er derfor jeg stemte på deg. :sjarmor:

Skrevet
Jepp. Det er derfor jeg stemte på deg.  :sjarmor:

Ser du, jeg leser deg som en åpen bok.

Du ender godt!

Skrevet
Mange har vel sett pitten hans fra før, vil jeg anta. Ingen har sett min, knapt nok min kjære, dermed er man mer nysgjerrig.

Hvis ingen har sett din, hvor liten er den da? Du bekrefter vel egentlig det forresten når du sier at damen din knapt har sett den. :ler:

Skrevet

*vurderer å logge meg inn med mine andre nick slik at JW får flere stemmer* :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...