Gjest lillemeg.. Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Dette jeg skriver kommer rett fra leveren.. hehe.. må bare ha sagt det før jeg skyter igang Sitter med så masse følelser og tanker. Samboeren min har akkurat dratt på ktrening, som vanlig...et godt stykke unna, så blir full dag. for enten er det trening eller så er det kamper.. Er nemlig sammen med en som spiller fotball på proft nivå. Ja da.. hehe.. men skryter ikke.. ikke derfor jeg skriver dette.. Ja jeg sitter i en svært fin leilighet og hører stadig snakk om den råkule typen min. Kan lese om han i aviser og se han på tv. Om jeg vil, få penger og gå ut og shoppe når jeg "kjeder meg". Vi får alltid oppmerksomhet ute.. og jeg ser så glad så glad ut.. selvsagt , jeg er det.. men... ofte ensom. En ser ofte disse damene til idrettskjendisene.. Modellskjønne jenter, som bare går der i bakgrunnen og ser "blonde" ut.Og mange av dem ER faktisk så pass blonde også! De har blitt sammen med vedkommende gutt fordi han har penger, noe berømmelse og kan sette DEM selv i søkelyset. Denne typen jenter tenker svært sjelden "framtidsutsikter" med den kjendisgutten de er sammen med.. de er sammen enn liten stund og så "hopper de videre ". De stiller ikke verdens største krav akkurat, er der kun for å utnytte.. Nå er altså laget hans avgårde igjen. kan vel få med meg kampen på tv om en stund tenker jeg.. de andre "fotball jentene" er på sånn "ta vare på oss selv" dag på Spa. Manikyr og pedikyr , kafe og shopping. rett og slett sløsing med guttas penger.. Det er slik disse lever.. Sorry.. mener ikke alt alle er sånn.. bare disse fotballenkene her.. Jeg gadd ikke være med.. selvsagt , muligheten min er der - men jeg er jo ikke sånn.. Ble sammen med kjæresten min før han slo gjennom. Vi hadde ikke så mye penger som nå.. måtte i mye større grad slite, som andre unge. Helgene var vilget til mer kos og turer sammen. av og til kafe, men ikke så mye nå... Fin leilighet , men vi skal pusse opp litt. jeg drar vel på en tur og kjøper maling etterpå tenker jeg hehe.. begynner litt her. Jeg vil BLI NOE ... vil ikke bare være en Barbie som han duller med.. Frustrert over at jeg av og til er misunnelig på all denne oppmerksomheten han får ute blant folk. Og pengene våre som ER HANS. Får meg til å føle det som om jeg ikke får til noe, eller er noen. men jeg smiler .. hehe... Og misunnelsen over de jentene som kommer bortil han på utesteder er også sterk.. og frykten for hva han gjør på byn om jeg ikke er med. for han er jo både kjekk og kjent.. og jenter drages jo bort til den slags.. i alle fall "den slags"jenter.. Er nok blitt en skeptiker og mer misunnelig enn før, og mitt eget utseende betyr bare enda mer for meg.. så ja, jeg påvirkes.. ville bare skrive litt... ser det kanskje ble rot og tull ,, men fint få det ut sorry det ble så langt... klem meg
Gjest gjesta Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 (endret) Dette hørtes trist ut, og jeg forstår at du ikke orker å være med de andre på disse "turene" de har. Studerer du? Eller jobber du? Du sier du skal pusse opp. Puss opp å gi han en overraskelse når han kommer hjem. Hva med å få deg en hobby som du virkelig brenner for? Når det kommer til misunnelse. Det er deg han er sammen med. Ikke de andre damene. Endret 19. august 2006 av Bianca
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Fin leilighet , men vi skal pusse opp litt. jeg drar vel på en tur og kjøper maling etterpå tenker jeg hehe.. begynner litt her. Jeg vil BLI NOE ... vil ikke bare være en Barbie som han duller med.. Frustrert over at jeg av og til er misunnelig på all denne oppmerksomheten han får ute blant folk. Og pengene våre som ER HANS. Får meg til å føle det som om jeg ikke får til noe, eller er noen. men jeg smiler .. hehe... ← Hva med å skaffe seg en utdannelse og "BLI NOE", som du kaller det? Da får du noe å gjøre og kan tjene dine egne penger.
Gjest Gjest_lillemeg_* Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Takk for to fine svar.. joda... jeg "er" jo noe...studerer, men ikke hel tifreds med retningen likevel ,så vurderer å finne noe annet.. jobber deltid med helsekost. stortrives når jeg føles der er noe jeg "kan". men likevel.. en sånn tomhet inni meg. litt vaskelig å forklare. vanskelig å snakke til venner om det - for de forstår ikke hvorfor jeg "klager". Har jo penger og DEN typen.. og når de ikke forstår, begynner jeg å lure på om det er meg det er noe feil med.... men jeg er jo glad og utadvent.. bare ikke helt konfortabel blandt denne fotballgjengen, med ekstrem fart , overfladiske jenter ( som garantert ikke har det så bra innerst inne de heller) og oppmerksomhet bare jeg og han går ut.. men men.. en venner seg nok til det.. Gresset er i allefall ikke grønnere på min side skal pusse opp .. hehe.. jepp , kjøpt maling
loffen Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Skjønner deg godt jeg. Gjør noe du liker, det går fint an å trives i sitt eget selskap også. Pusse opp litt? Dessuten er det deg han er sammen med, og ikke disse andre jentene han treffer på.
Saeria Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Bytt studie. Se om du finner noe du tror du vil trives med. Nyt de dagene du ar alene med typen din. Lag god mat hjemme i stedet for å gå ut. Bruk din tid på ting du liker i stedet for å føle deg som en fremmed blant de andre fotballenkene. En hobby, jobben, eller bare slapp av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå