Gjest Cosmic Girl Skrevet 21. august 2006 #21 Skrevet 21. august 2006 Hehe. Den første ekteskapelige kranglen er over takkekortene? ← Absolutt. Og det er jo så latterlig. Men man får prise seg lykkelig over at det er slike bagateller man krangler over, og ikke annet som er av alvorlig grad ..
Havfrua Skrevet 21. august 2006 #22 Skrevet 21. august 2006 Våre takkekort ble sendt ut ca 3 mnd etter bryllupet. Pga rot hos fotografen så fikk vi feil bilder og alle måtte bestilles opp på nytt og det tok over en mnd å få nye pga fellesferien. Altså ikke vår feil at det tok såpass med tid. Men - jeg syns ikke 3 mnd er lenge å vente på takkekort. Svigermor fikk takkekort av nevøen sin 2 år etter bryllupet. Og noen ganger får man ikke takkekort....noe jeg syns er direkte uhøflig. Var i ett bryllup i fjor sommer og gaven brydeparet fikk har ikke blitt nevnt med ett ord...
Susan Sto Helit Skrevet 21. august 2006 #23 Skrevet 21. august 2006 Vi regner med å sende ut takkekortene våre så fort vi får dem. Giftet oss 29. juli. Har vært 2 uker på bryllupsreise, og hatt noen dager fri etterpå. (Vi hadde tatt tre ukers ferie etter bryllupet, og var litt trege med å finne ut nøyaktig når vi skulle reise bort.) Har time hos fotografen for å velge bilder denne uka, og regner jo med at det kan ta litt tid å få dem. Dermed vil jeg vel tro at innen 2 mnd er en grei frist for oss. Regner jo med å få dem rimelig fort unna når de først er laget, for frem til da står gavene med kort spredt utover stuegulvet. (Og det er en ganske irriterende greie. ) Blir nok ikke kort til alle "leverandører", men vi regner med å sende til de vi fikk noe "spesielt" av. Som min frisør, som ga meg oppsetningen i bryllupsgave, og blomsterbutikken som gjorde seg veldig flid og leverte et bedre produkt enn jeg hadde ventet. Når det gjelder de som spleiset, blir det ett kort pr. husstand. (Bortsett fra selvfølgelig folk fra jobb, som vil få ett kort pr. gave. )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå