Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleide å kjøpe Zanzuel krem fundation hos hudpleiere for noen par år siden, men måtte slutte med det da jeg flyttet til utlandet.

Og nå er jeg drittlei av å bare finne dårlige fundationer og kom til å tenke på Zanzuel som jeg var så fornøyd med.

Noen som vet? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Krsand har de en egen butikk som selger det merket. Om jeg ikke husker feil, så ligger den i Kongens gate, ikke så langt fra Renates. (Den var der hvertfall før jul ifjor) :)

Skrevet
I Krsand har de en egen butikk som selger det merket. Om jeg ikke husker feil, så ligger den i Kongens gate, ikke så langt fra Renates. (Den var der hvertfall før jul ifjor) :)

Takk for svar ;)

Jeg bor ikke i Kristiansand, men kanskje de selger det her i Bergen også siden de har egen butikk på kun det merket ;)

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har vært på annes hudpleie, men jeg lurer på om ikke de har zanzuel sminke? Ligger i sentrum rett i samme gate som Henriks, så det er jo ikke umulig å stikke innom og sjekke. :)

Skrevet

venninna min sin hudpleier fører zanzuel ja

Skrevet

Hei. Tenkte informere om at hun som har laget sminken og driver butikken i Kristiansand, også har ei nettside hvor en kan bestille varer.Prøv zanzuel.no el com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...