Gå til innhold

Denne rusbrusen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg ennå ikke sett noe til.

Vi får høre ditten og datten og leste i avisa i dag at salget ikke hadde tatt av akkurat. (Som jeg tenkte egentlig,..) Men er det rart da ? Når man aldri finner denne rusbrusen ? Har ennå ikke sett en butikk her i Skien som har det. Mulig jeg ikke sjekker godt nok asså, men skulle da vel ikke være så vanskelig å legge merke til ?

Har DERE sett rusbrusen i deres lokale butikker ?

Har dere smakt den ?

*spent*

Klem, Diva :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett den.

Kanskje fordi jeg har vært ganske rask ut og inn av butikken den siste tiden? Har stort sett løpt inn på nærbutikken for å kjøpe brød og melk.

Men jeg har smakt den. Liker jo ikke øl da, så det er en grei løsning for meg. Noen smaker dritt, andre smaker helt greit. Liker best de syrlige jeg da, med lime eller sitron.

Gjest Starya
Skrevet

Hadde tenkt å begynne å gløtte etter den nærmere helga... :roll:

Skrevet

Tror REMA sa at de skulle vente litt med lanseringen for å være sikker på at alt var i orden av lover osv. :) Den kommer nok!

Skrevet

Ikke sett noe særlig til det nei...ikke annet enn cider. Kjøpte en Teezer pærecider igår, men den smakte ikke godt! Dessuten så var den faktisk dyrere i butikken enn på polet...

Skrevet

Hørte noe om at det før helgen ennå ikke var kjørt ut noe mer enn noen paller pærecider fra bryggeriet...(saken var fra Vestlandet et eller annet sted). Kanskje det er det samme flere steder i landet?

Hva de venter på vet ikke jeg... :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har hørt at de ikke kunne bestille rusbrusen til butikkene før det ble lov å selge. Så da tar det vel ei lita stund før den kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...