Gjest Coolaid Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 "The love swing" eller "elskovshusken", som mange velger å kaller den, har på flere nettsteder blitt rost opp i skyene. Dette skal være det perfekte leketøy, spesielt for par som har vært sammen lenge og har lyst på en "boost" i sexlivet. Er det noen her i forumet som har prøvd den og vil dele litt erfaringer med oss andre?
Gjest Aerin Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Den har jeg virkelig lyst til å prøve.
Gjest Gjesta Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Pamela Anderson og Tommy Lee hadde en sånn. Husker de skrøt masse av den i et intervju Praktisk spørsmål: hvordan forklarer man en sånn en for barn og gjester?
Gjest Gjest_GJEST_* Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Herregud!!!!! Man har den da ikke hengende oppe når man har folk på besøk. Idiotisk spm. Kunne faktisk trengt anmeldelser av elskovshusken selv, har tenkt å kjøpe en.
Gjest Coolaid Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Leste om den på kondomeriet.no hvor det var to "tester" av den..... Jeg har veldig lyst til å kjøpe den til meg og kona, men den er jo dyr, ligger ca på 1600 kr... Så derfor håpet jeg på å få høre litt om hvorfor folk liker den så godt....
^me^ Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 skrur du bare husken opp i taket på sånne hekter da eller? klarer et tak og holde på noe over 50 kg?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Jeg synes den ser ubehagelig ut. Det er for tymme remmer, og jeg vil tro den kun er behagelig for de aller letteste. Men loveswing.com derimot, DEN ser god ut den!
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 skrur du bare husken opp i taket på sånne hekter da eller? klarer et tak og holde på noe over 50 kg? ← Vil tro det. Det ligger jo flere kilo taksten oppe på taket igjen.
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #9 Skrevet 20. august 2006 Jeg synes den ser ubehagelig ut. Det er for tymme remmer, og jeg vil tro den kun er behagelig for de aller letteste. Men loveswing.com derimot, DEN ser god ut den! ← Ja. Den ser faktisk veldig god ut.
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #10 Skrevet 22. august 2006 Jeg synes den er ganske så festlig Men jeg hadde mildt sagt noia i begynnelsen for jeg var rimelig sikker på den skulle rase ned med oss i den...
Donnie Darko Skrevet 22. august 2006 #11 Skrevet 22. august 2006 Sikkert jævli morro en to-tre ganger. Så plutselig kommer man inn i stua og tenker "hvorfor i helvete brukte jeg 2000 spenn på på dette dritet her?"
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #12 Skrevet 22. august 2006 Hva med å bruke et par hundrelapper på ei hengekøye i stedet?
Gjest Emera Skrevet 24. august 2006 #13 Skrevet 24. august 2006 Jeg hadde ikke kunnet holde meg fra å le, tror jeg. Får assosiasjoner til en sånn løftegreier på sykehjem....
SunAndMoon Skrevet 1. september 2006 #14 Skrevet 1. september 2006 Jeg hørte fra en gammel venninne at hennes storebror & kjæresten hadde en slik huske...den datt visst ned tilslutt (hun veide sikkert 80+ ut ifra hva jeg kunne se på henne utseendemessig og i forhold til min vekt)
aline Skrevet 2. september 2006 #16 Skrevet 2. september 2006 har prøvd den førstnevnte.... følte meg som en dukke med armer og bein stukket ut her og der og holdt på å få totalt latterkula når daværende liksom skulle ha sex med meg der jeg hang og dingla... var en festlig opplevelse, men ikke akkurat noe turn-on for min del ihvertfall. Jeg synes den ser ubehagelig ut. Det er for tymme remmer, og jeg vil tro den kun er behagelig for de aller letteste. Men loveswing.com derimot, DEN ser god ut den! ← og ja, de remmene var altfor tynne gog skjærte seg inn i muskler og hud og alt syntes jeg, den du viser til derimot kunne jeg gjerne testet.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #17 Skrevet 2. september 2006 Sikkert jævli morro en to-tre ganger. Så plutselig kommer man inn i stua og tenker "hvorfor i helvete brukte jeg 2000 spenn på på dette dritet her?" ← Jepp. Vår opplevelse av et hele. Ble heftigt brukt en måned og nå har det ligget i en kasse i noen år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå