Krista83 Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Ble litt glad da jeg var rundt å kikket i går. Jeg så at pelsvestene fra våren fremdeles er på mote. Jeg kjøpte meg nemlig en kul vest i vår, så jeg var redd for at bare kom til å bli hengende, men nå blir den nok flittig brukt i høst også.
Gjest Kanelia Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Bra! Jeg har to pelsvester fra i fjor høst som jeg gleder meg til å begynne å bruke igjen.
Sahara Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Jeg vurderer å kjøpe en, noen som vet hvor de har noen kule?
Krista83 Skrevet 20. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2006 De hadde en kul vest med pels inni og dongri utpå på b-young, ellers så har de trolig en del fine på vila, only, hennes osv...
Sahara Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 Ok, da skal jeg ta en titt der.. Har sett noen vester som ikke er så fine, blir liksom litt for mye av det gode. Noen ser ut som barnevester med hette og dusker og hele pakka..
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 Jeg har lyst på vanlig vest med glidelås. Da kan jeg synge see my vest. Finnes disse ennå? Ikke boblevest, men bare tynt tøy. De er pene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå