Gå til innhold

1. date overstått :)

Saga

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært singel i to år. For 5 uker siden begynte jeg å snakke med en fyr på nettet og det ble fort til at vi var ganske like og ble sjarmert av hverandre på nett, evt forelska om man kan si det slik. I går møtte jeg han for første gang. Jeg er så utrolig betatt at jeg nesten dør litt på meg.

Det er kanskje litt drastisk å bli så lykkelig beruset etter en date, men jeg ville allikevel dele dette med dere.

Jeg møtte han på tbanen i går kveld og det var så utrolig skummelt. Jeg så mest ned i bakken og bare ville gjemme meg, men vi kom oss til parken og satt der en god stund. Det var litt vakling mht pinlige stillheter, men det gikk seg fort til. Så gikk vi for å ta en kaffe og etterhvert bar det hjem til meg. Vi satt for det meste ute på terassen og så gikk vi inn for å se en film, men mest for å snakke. Jeg var mest redd for i morgen og om han aldri snakker til meg mer, men fikk nettopp sms om at dette var den beste tiden han hadde hatt på lenge. Han dro hjem kl 7. TRALL! :)

Har vært nervøs i 4 uker så nå skal jeg iallfall nyte denne følelsen :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Supermann_*

Hvorfor være så glad? Om kun kort tid er du lei han alikevel... og han deg... og så tryner forholdet. "Han gjorde ikke nok for meg" og "Hun gjorde ikke nok for meg". Why bother lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mariQua
Hvorfor være så glad? Om kun kort tid er du lei han alikevel... og han deg... og så tryner forholdet. "Han gjorde ikke nok for meg" og "Hun gjorde ikke nok for meg".  Why bother lissom.

Hehe. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Hvorfor være så glad? Om kun kort tid er du lei han alikevel... og han deg... og så tryner forholdet. "Han gjorde ikke nok for meg" og "Hun gjorde ikke nok for meg".  Why bother lissom.

Fordi ting er bra nå. Og når man er så glad som det jeg er nå så preller slike kommentarer av lett som bare det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...