Gå til innhold

Eksen er tilbake i byen.

Anbefalte innlegg

Gjest Veldig utlogget nå.
Skrevet

jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. har vært sambo med min kjære som før var min bestevenn en stund nå. for ikke så lenge siden ble vi samboere "på papiret".

han gikk rett i fra eksen sin til meg og jeg var utro mot min eks med han. sånn ble vi sammen.

jeg sitter bare hjemme. han er ute og fester hele tiden. han unnskylder seg hele tiden med at det er fordi han har studert så lenge. :klaske:

Og her sitter jeg. helt alene.

Vi skaffet oss en hund i sammen. den tar han seg ALDRI av. og jeg begynner å klikke i vinkel her snart.

greit. jeg kjøpte hunden men vi var begge enige i om at hunden skulle i hus.

jeg er noen og tyve og føler for forlovelse og den slags men ingenting skjer.

han fester, jeg hjemme spiser og spiser, buksene blir trangere og trangere. jeg er rett og slett dypt deprimert og føler at han ikke støtter meg nok.

:tristbla:

Ikke nok med det. Nå har eksen hans flyttet hjem til byen vi bor i.

han skal møte henne i morgen. de skal på cafe i sammen. og dette irriterer meg for denne heksa har gjort han så mye vondt. hvorfor faen vil han møte en så slem bitch?

hvorfor er ikke jeg med på noen av sammenkomstene vennene hans har? hvorfor tar han seg aldri av meg og hunden?

han forsørger meg men det er det. kjærlighet er det heller mangel på.

frykter han går tilbake til eksen. hvordan kan jeg bli kvitt dette grønne monsteret som sier dette til meg i mitt hode?

Har magefølelsen min rett?

Dette ble rotete. Samme. Jeg måtte få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor du vil med dette innlegget. Men en ting er for meg helt uforståelig...

Hvorfor skal skal han møte sin eks.....?

Især når han tydleligvis gjør det på tross av at han vet eller bør vite at det er ultrastress for deg.....

Jeg hadde sagt fra. Om han gikk for å møte henne likevel.., ja da tror jeg seriøst at jeg hadde tenkt meg om to ganger både om han var den rette og om hva som er den egentlige grunnen til at han ikke tar hensyn til dine følelser... :tristbla:

IdaCra

Gjest Bellatrix
Skrevet

Du kan ikke nekte han å møte eksen, men du kan be han tilbringe mer tid sammen med deg.

Skrevet

Det der blir lett en ond sirkel... han føler seg kanskje litt "fanget" som samboer etter å ha vært student, vil nå tilbringe litt tid med kamerater etc, men finner ikke helt balansegangen så det tar overhånd og han er for mye vekk. Du sitter hjemme, mens han er ute.. spiser, er kanskje sur/lei deg/sint når han er der fordi han har vært for mye borte. Han orker ikke det, og er enda mer vekk..

Har du snakket med ham om dette på en rolig og grei måte? Foreslått noen ting dere kan gjøre sammen?

Tenkt på å begynne å være litt mer sosial selv, slik at han merker at du og har et liv- ikke bare sitter der og vente og bygge opp mer frustrasjon?

Hvorfor han vil møte eksen vet jeg ikke, men tvilsomt om han forteller deg det, og samtidig møter henne for å innlede noe da..

Skrevet

Du må snakke med han - si det som det er at du ikke har det så bra i forholdet siden dere ikke tilbringer tid sammen. Du må gi uttrykk for ønskene dine! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...