Gå til innhold

X-brukere tilbake som gjester

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mange her som har slettet profilen sin og kommet tilbake som aktiv gjestebruker?

Jeg er iallefall en av dem. Synes det er greit at noen ikke kan grave opp et innlegg du skrev for et par år siden og bruke det mot deg ved senere anledninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er iallefall en av dem. Synes det er greit at noen ikke kan grave opp et innlegg du skrev for et par år siden og bruke det mot deg ved senere anledninger.

Åjassånå, er du en av de ubarberte?

Skrevet
Synes det er greit at noen ikke kan grave opp et innlegg du skrev for et par år siden og bruke det mot deg ved senere anledninger.

Det er ikke lov her inne uansett. Hvis noen skriver "Jeg husker du skrev her en gang at...", blir det slettet. Det kalles personangrep.

Skrevet
Det er ikke lov her inne uansett. Hvis noen skriver "Jeg husker du skrev her en gang at...", blir det slettet. Det kalles personangrep.

Er det personangrep hvis noen sier det?! :overrasket:

Jeg er glad slettet min profil på KG. AAAlt for strenge (og idiotiske) regler!

Gjest Også bruker før
Skrevet

Jeg har vært meget aktiv her i flere år, men slettet meg for en god stund siden. Ganske deilig, men savner "mine innlegg"-knappen. Slipper usakelige personangrep og blir litt mer avslappet.

Skrevet

Aner ikke. Hvordan kan vi vite om det er en x-bruker som skriver da.

Skrevet

Jeg var tidligere registert, men det ble litt slitsomt at folk visste ting om meg. Det var aldri snakk om personangrep, men av typen "ja men du som er rørlegger vet vel hvordan rør skal ligge".

Jeg har vurdert å registrere meg igjen, men ser egentlig ingen fordeler med å være medlem. Spesielt ikke siden jeg ikke er interessert i å bli kjent med noen her.

Skrevet

Hva som er ulovlig i teorien og hva som faktisk blir gjennomført er to vidt forskjellige ting.

Skrevet

Etter at jeg ble konfrontert med rykter om at jeg angivelig var alkoholiker og overgriper, og fikk en haug med lite hyggelige meldinger her inne og på pm, sa jeg takk for meg som registrert bruker.

Skrevet

Dere velger jo selv hvor mye dere vil skrive om dere selv da!!! Da er det vel ikke noe farlig hvis du ikke skriver for mye om deg selv????

Skrevet
Dere velger jo selv hvor mye dere vil skrive om dere selv da!!! Da er det vel ikke noe farlig hvis du ikke skriver for mye om deg selv????

Så fordi at jeg skriver at jeg er mann og jobber i barnehage, så er det greit at andre drar ut av lufta at jeg forgriper meg på småbarn?

Skrevet

Det er jo sant det du sier. Men om man er registrert bruker lenge, så vil den akkumulerte kunnskapen øke ;) Hvis man ikke ønsker at folk skal vite om personlige ting, så kan man selvsagt unngå å fortelle om dette. Men da kan man ikke svare på tråder som omhandler "hvordan er det å bo i Bergen", "Hvordan er lønna i yrke X", "hvor gammel var barnet ditt når det sluttet med bleier" etc etc.. Alternativt kan man være gjest :)

Skrevet
Så fordi at jeg skriver at jeg er mann og jobber i barnehage, så er det greit at andre drar ut av lufta at jeg forgriper meg på småbarn?

Hvis det er noen som har tatt det ut av blå som du skriver så synes jeg mest synd på de som finner på sånt!

Skrevet

Jeg har et registrert nick, men gidder ikke lenger å logge inn, for jeg har ikke lyst til å bli gjenkjent her - og ikke minst gidder jeg ikke å utsette meg for alle de smålige folkene som tydeligvis sitter i timevis og leser gamle innlegg for å finne små selvmotsigelser.

Skrevet
Hvis det er noen som har tatt det ut av blå som du skriver så synes jeg mest synd på de som finner på sånt!

Ærlig talt, gjør du? Synes du virkelig det er verre å være den som anklager enn den som blir anklaget for å være barnemisbruker?

Jeg var registrert med annet nick, men slettet meg i håp om å bli kvitt KG-avhengigheten. Jeg kom tilbake som gjest en stund, men har nå altså ikledd meg et nytt nick.

Skrevet
Er det mange her som har slettet profilen sin og kommet tilbake som aktiv gjestebruker?

Ja, jeg er innom av og til, men ser ikke på kg som et miljø for meg.

Det er mer et lite hjørne av det offentlige rom, som trenger opplysning innimellom.

Kg har selv valgt å gjøre forumet uholdbart for seriøse debattanter ved å behandle brukernes tekst som trash. En altfor vanlig holdning på nett, dessverre.

Skrevet

Er det personangrep? Hvorfor det. Hvis du sier at månen er rød, får så å iherdig påstå den er blå - da må det for søren være mulig å minne deg på det. Noe annet blir jo idiotisk - eller hva?

Personangrep er etter mitt begrep å kalle folk for løgnere eller å frata dem retten til å mene det de sier ved å påstå at de har andre hensikter med sine innlegg. Og selvfølgelig er personangrep å si "du er idiot" osv, noe som er usigelig fristende mange ganger

Atmi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...