Lucky! Skrevet 7. januar 2003 #1 Del Skrevet 7. januar 2003 Nå har jeg testet 2 BLÅ!! :D :D Yes, Yes, Yes Yes, Yes, Yes :D :D Hvis alt går bra skal vi ha barn i september.. er så glad at det ikke er til å tro!! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!!!! Jippiiiiii!! Koz.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anka Skrevet 7. januar 2003 #2 Del Skrevet 7. januar 2003 Gratulerer så masse!!!!!!!!!!!! Det er deilig, er det ikke å se de to blå skli fram i rutene. Det er en ubeskrivelig glede!!!!!!!!!! Lykke til med svangerskapet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-79 Skrevet 7. januar 2003 #3 Del Skrevet 7. januar 2003 Gratulerer kjempe mye med graviditeten. Håper selv på å teste 2 blå snart :-? Lykke til med graviditeten og svangerskapet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. januar 2003 #4 Del Skrevet 7. januar 2003 GRATULERER!!!!!!!!!! Er så glad på dine vegne, Lucky! Nå står virkelig navnet ditt til rette her inne!! :D Ønsker deg masse lykke til. Håper virkelig alt går vel! Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper Skrevet 8. januar 2003 #5 Del Skrevet 8. januar 2003 GRATULERER :kysse: Kjempe klem fra Håper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 8. januar 2003 #6 Del Skrevet 8. januar 2003 GRATULERER!!!!!! Kjempeartig at det klaffet for dere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 8. januar 2003 #7 Del Skrevet 8. januar 2003 Gratulerer sååååå masse Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 8. januar 2003 #8 Del Skrevet 8. januar 2003 Gratulerer! Er dagboken din oppdatert da, tro? Må se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cloudy Skrevet 8. januar 2003 #9 Del Skrevet 8. januar 2003 gratulerer så mye lucky, når i september har du termin? har foreløpig kommet frem til 9. jeg da! fortell,fortell!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elise Skrevet 8. januar 2003 #10 Del Skrevet 8. januar 2003 Gratulerer med de to blå Ingenting er som å se to blå strek titte frem i testen... ønsker deg lykke til videre i svangerskapet! selv er jeg gravid med nr.3, har termin 27.mai Klem til alle gravide fra Elise og lillegutt 20+3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 8. januar 2003 #11 Del Skrevet 8. januar 2003 Gratulerer så masse! Lykke til med svangerskapet :D Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*trulte* Skrevet 8. januar 2003 #12 Del Skrevet 8. januar 2003 GRATULERER SÅÅÅÅ MYE!!!! Har selv testet to blå, termin i midten av sept. jippiiiiii Morsomt å følge hverandre da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. januar 2003 #13 Del Skrevet 9. januar 2003 :D :D :D :D :D :D :D GRATULERER SÅ MASSE!!!! :D :D :D :D :D :D :D Åh som jeg har lyst til å bli gravid jeg også. Venter ikke mens i morgen, men vet ikke hva jeg skal tro om den kommer eller ikke. Jeg får vel bare smøre meg med tolmodighet! Ønsker deg Lucky lykke til videre. TIl deg også trulte! Å så misunnelig jeg er, men som jeg gleder meg over deres glede... sukk! mangelykketilklemmer magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 10. januar 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 10. januar 2003 Hei alle sammen!! Tuuusen takk for alle gratulasjonene!! :D :D Jeg er så glad, men klarer liksom ikke helt å tro det! Etter hva som er beregnet på div. kalendere på nett har vi termin ca 17. september, men det vet man jo ikke... i september i allefall.Jippiiiiii!!!! Vil gratulere dere også *trulte* og cloudy, så artig at vi har testet to blå nettop alle sammen!!! Gleder meg til å følge dere! Vil også ønske alle prøvere og gravide good luck! Koz.. Ps: Magnhild åssen går det? Håper tanta har uteblitt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå