Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som sagt...

hvilke jeansmerker bruker dere og hva gjør disse jeansbuksene så bra?

Har som oftest kjøpt bukser på Vero Moda og ala den prisklassen. Men nå vurderer jeg å heller legge i litt ekstra penger og få en bukse som sitter bra og varer ikke minst, her jeg har sittet og lappet på den ihjelvaskede ynglingsbuksa altfor lenge....

Endret av Henna
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I USA kjøpte jeg DKNY jeans. Og wow, de sitter så utrolig bra. Har enda ikke tord å sjekke prisen på slike i Norge, men tror jeg skal fortsette med det merket.

Jeg har tidligere brukt jeans fra Only, Fornarina, Lee og diverse andre..men DKNY passer min rumpe perfekt :ler:

Gjest Kanelia
Skrevet

Jeg liker Acne jeans aller best. Modellene Hep og Hug.

Buksene sitter fint, og er samtidig myke å ha på. Bra kvalitet også.

Du kan se buksene på www.acnejeans.com

Skrevet

Favorittbuksen min er fra Fornarina. Tidligere hadde jeg en dieselbukse jeg var veldig fornøyd med. Synes egentlig ikke kvaliteten på Fornarinabuksen var verdt pengene, men den ser bra ut. Desverre endrer alle merker på modellene sine hele tiden, og jeg synes ikke alt ser like bra ut. Ikke like lett å finne jeans man er fornøyd med!

Skrevet

Replay, helt klart!

Og har en Nudie jeg er veldig fornøyd med :)

Skrevet

jeg har hatt et par lee-bukser som jeg har vært veldig fornøyd med.Akkurat nå har jeg brukt Lee Marion snart 1 år - tidligere har jeg hatt desoto. jeg kjøper så og si aldri bukser på h&m osv.. men fant meg faktisk to bukser igår på bik bok.. strålende fornøyd :-D

Skrevet

Lee og Fornarina er jeg fornøyd med.

Skrevet

Da jeg var i USA i juli kjøpte jeg to Citizens of Humanity-bukser. De er helt nydelige å ha på - spesielt den ene.

Der kostet de litt over 700NOK. Hva koster de i Norge?

I Norge har jeg ingen favo-bukser. Har bestandig kjøpt C-girl, men har ikke vært så fornøyd som jeg er nå med Citizens-buksa. Denne kjøpte jeg.

Skrevet

Min favoritt er modellen Scarlet fra Oasis, aller mest fordi rumpa mi faktisk ser veldig bra ut i den... ;) Men den er også av god kvalitet, er lang nok i bena (Oasis er en av få klesbutikker i Norge som har skjønt at man må ha bukser i flere lengder - sikkert fordi det er en britisk kjede), passe høy i livet (jeg kan ikke fordra bukser som er for lave), og med bootcut (jeg ser helt idiotisk ut med drainpipes, får en lite flaterende gulrotform). I tillegg er det en modell som de har hatt i et par år, og som de visstnok skal fortsette med. Ingenting er så irriterende som når man finner fine jeans som er gått ut når man vil ha et par til...

Skrevet

Fornarina gir meg den beste rompa, men liker også diesel og acne i enkelte modeller (husker ikke navn akkurat nå)

Skrevet

Takk for tips jenter ;)

Får raide noen butikker til uken. Ikke alle merkene som er tilgjengelig i Trondheim by heller vil jeg tro...

Skrevet

Jeg liker Lee, grei pris og fine bukser.

Skrevet

Det er så mange, men jeg er veldig glad i Pepe Jeans, True Religion, Wrangler, Lee og Replay.

Fornarina var jeg veldig glad i og mange av de sitter bra, men jeg klarer ikke å få meg til å gå med dem siden halve fjortissnorge valser rundt i dem. Syns de buksene har fått en trash-faktor over seg nå. :sjenert:

Gjest Kanelia
Skrevet
Takk for tips jenter ;)

Får raide noen butikker til uken. Ikke alle merkene som er tilgjengelig i Trondheim by heller vil jeg tro...

Da jeg bodde i Trondheim hadde de mange fine jeans på Retro. Anbefaler å se der :)

Skrevet

Er det bare jeg som begynner å bli grundig lei av denne utvaskede slitte stilen som aldri forsvinner? Det er greit med litt "utvasket" farge, men når buksen er ferdig slitt, og har sånne store altfor lyse felt på lårene, synes ikke jeg det er noe pent. Kanskje det er jeg som er rar? :)

Skrevet
Er det bare jeg som begynner å bli grundig lei av denne utvaskede slitte stilen som aldri forsvinner? Det er greit med litt "utvasket" farge, men når buksen er  ferdig slitt, og har sånne store altfor lyse felt på lårene, synes ikke jeg det er noe pent. Kanskje det er jeg som er rar? :)

Helt enig! Det er faktisk veldig vanskelig å finne helt mørke jeans, ihvertfall hvis man ikke vil betale mer enn 5-600 kr...

Skrevet

Jeg liker gode gamle Levis godt, for de har tykt og godt stoff, og er ikke så lave i livet. Men den peneste rumpa får jeg faktisk i et par fra Cubus (!)

Skrevet (endret)
Min favoritt er modellen Scarlet fra Oasis, aller mest fordi rumpa mi faktisk ser veldig bra ut i den... ;) Men den er også av god kvalitet, er lang nok i bena (Oasis er en av få klesbutikker i Norge som har skjønt at man må ha bukser i flere lengder - sikkert fordi det er en britisk kjede), passe høy i livet (jeg kan ikke fordra bukser som er for lave), og med bootcut (jeg ser helt idiotisk ut med drainpipes, får en lite flaterende gulrotform). I tillegg er det en modell som de har hatt i et par år, og som de visstnok skal fortsette med. Ingenting er så irriterende som når man finner fine jeans som er gått ut når man vil ha et par til...

høres ut som noe for meg. kan jeg spør deg hvilken størrelse du bruker? Greit å vite for å vurdere om den også vil sitte fint på meg,hehe. Ikke alle modeller som er så fin i alle størrelser nei.. hvor mye koster buksen?

Endret av Pysekatten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...