miow Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Jepp, dette vil jeg vite. For jeg drømmer så mye snålt selv I natt for eksempel. Jeg var på Storåsfestivalen 2007 (alle var enige om at et år hadde gått veldig fort), og bodde i et telt vi hadde satt opp uten teltstenger og teltplugger, for de hadde vi glemt. Festivalen hadde bevegd seg bort fra konserter og musikk, og dreide seg nå om fotball. Fotballkamper istedenfor konserter, så jeg var mildt sagt skuffa. Møtte en fyr som jeg ble betatt av fordi han hadde gul bil (og jeg hadde gul kjole) så jeg kjørte avgårde med ham og vi hadde sex. Og så spilte vi baseball etterpå. Nemlig. Fortell, fortell. Om om noen føler for å analysere underveis så kjør på.
Gjest mela Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Jeg drømte at jeg var tilbake på barneskolen i natt. Vet ikke hva jeg skulle der men jeg tror jeg skulle hjelpe til eller noe. Møtte på den gamle klasseforstanderen min og forklarte detaljert om hvordan jeg ble mobbet da jeg gikk der, så hun begynte å gråte. Tror egentlig bare jeg drømte om det fordi jeg skrev om noe lignende i en tråd før jeg la meg.
Gjest Sativa Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Jeg drømte blant annet at jeg skulle sy om en litt treig hettejakke jeg har til en mer spennende variant, og så fikk jeg ikke til å klippe sånn som jeg hadde tenkt og tilslutt hadde jeg klippet i filler hele driten. En ganske uskyldig og bare litt iriiterende drøm, oftere går det i blodige, makrabe ting med tragiske dødsfall og lignende.
miow Skrevet 20. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2006 Jeg drømte at lillebroren min skulle dø, og jeg var den eneste som var lei meg. ufattelig frustrerende, og jeg grein så jeg våkna
miow Skrevet 21. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2006 åh dere er så sløve. Skriv mer! jeeeg drømte at Hotel Cæsar var norskpensum.
Gjest Hilde79 Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 åh dere er så sløve. Skriv mer! ← Jamen.... jeg husker ikke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå