Gjest Cosmic Girl Skrevet 18. august 2006 #1 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg har i alle år brukt Fotoknutsen til å fremkalle bilder, men nå reagerer jeg på prisene deres etter å ha fremkalt der hyppig det siste året. Synes det blir for dyrt. Hvor velger du å fremkalle bildene dine, og hvorfor velger du som du gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 18. august 2006 #2 Del Skrevet 18. august 2006 Japan Photo. Billig, rett og slett. Og så fremkaller jeg sjøl noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #3 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg bruker FotoKnudsen. Joda, nå er de en god del dyrere enn f.eks. Elkjøp, men det er vel helst Elkjøp som er veldig billig - ikke FotoKnudsen som er veldig dyr. Marginene er veldig små i den bransjen og Elkjøp tjener ikke en eneste krone på bildefremkallingen sin (ikke direkte, de dekker antagelig ikke inn kostnadene sine engang - men de trekker kunder til butikken på den måten noe som genererer mersalg). En fotoforhandler kan ikke drive på den måten siden billedfremkalling hvertfall inntil nylig har vært deres kjærnevirksomhet. Jeg ønsker å beholde ordentlig fotoforhandlere. Steder hvor en kan forvente litt mer service og kunnskap enn f.eks. Elkjøp og rene nettselskaper. Så jeg er villig til å betale litt mer for at denne typen forretninger skal kunne overleve. Så får jeg heller gjøre de store bestillingene av bilder til sommer og jul når FK stort sett har tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 19. august 2006 #4 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg bruker Elkjøp.. billig, bra bilder og sambo jobber der, så jeg slipper til og med å hente dem selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. august 2006 #5 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg bruker VG-nett, mest fordi jeg synes det er OK å ha back up av bildene på serveren der. Da jeg fikk det anbefalt av en kollega var det dessuten ganske billig i forhold til mange andre. Tror det har endret seg litt nå. Er uansett litt selektiv med tanke på hvilke bilder jeg tar papirkopi av, så jeg tåler utgiften - for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 19. august 2006 #6 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg bruker Elkjøp.. billig, bra bilder og sambo jobber der, så jeg slipper til og med å hente dem selv ← Jeg prøvde å bruke Elkjøp i forrige uke. Velge bilder, laste opp bilder... anslått tid, 5 timer. Ok, jeg går og legger meg. Neste morgen, sende bestilling. Og får feilmelding "Det har oppstått en feil, prøv igjen senere". Prøver igjen senere, og senere... Mailer Elkjøp. Får svar etter TO dager, om at jeg bør slette cookies og restarte browseren. Men da forsvinner bildene jeg lastet opp... så jeg gjør det omigjen (nye 5 timer), og får samme feil. Mailer Elkjøp igjen, får ikke noe svar. Bestiller bilder fra Extrafilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 19. august 2006 #7 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg prøvde å bruke Elkjøp i forrige uke. Velge bilder, laste opp bilder... anslått tid, 5 timer. Ok, jeg går og legger meg. Neste morgen, sende bestilling. Og får feilmelding "Det har oppstått en feil, prøv igjen senere". Prøver igjen senere, og senere... Mailer Elkjøp. Får svar etter TO dager, om at jeg bør slette cookies og restarte browseren. Men da forsvinner bildene jeg lastet opp... så jeg gjør det omigjen (nye 5 timer), og får samme feil. Mailer Elkjøp igjen, får ikke noe svar. Bestiller bilder fra Extrafilm. ← Leverer (les: sender med sambo) CD med bilder jeg,så internettløsningen dems vet jeg ikkeno om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. august 2006 #8 Del Skrevet 19. august 2006 Gjør det hjemme jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2006 #9 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg bruker Foto Knudsen på nett, mest fordi da kan jeg sitte å dille med det på kveldstid. Og fordi jeg da kan lagre bildene hos de. Men det er dyrt der, derfor framkaller jeg oftes bilder når de har tilbud(slik som de har nå) Sendte inn over 300 bilder tilframkalling. 2 dager etter hadde jeg de i postkassa. Ble veldig fornøyd. Dessuten er kvaliteten der veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå