Nancy Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Hei! Håret mitt skriker etter hårklipp, så jeg stakk innom den første frisørsalongen jeg fikk øye på... nemlig Nikita. Har hørt at de er bra, men de tar over 500 kr for klipp, og dette er halvparten av alt jeg har på kontoen min. Et annet problem er at jeg ikke har fint, nordisk hår. Jeg har tjukkt, krøllete hår, og det virker som om norske frisører ikke har erfaring med dette. F.eks. hver gang jeg skal klippe lugg så klipper de den kjempekort. Jeg sier ifra før de setter i gang at håret mitt er krøllete og at hun/han må passe på og ikke klippe den for kort fordi når håret tørker så vil den krype oppover panna. Er litt frustrert jeg Vet dere om noen billige frisørsalonger, som samtidig har flinke frisører? Håper på svar
Shanka Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 tror det er vanskelig å finne en frisør i oslo som klipper bra og billig, mulig du er heldig med prisen hvis du går til utlendingersjapper!
Gjest tipps Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 tror det er vanskelig å finne en frisør i oslo som klipper bra og billig, mulig du er heldig med prisen hvis du går til utlendingersjapper! ← men ikke nødvendigvis resultatet
Nancy Skrevet 19. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2006 Jeg tror faktisk at det er lurt at jeg går til en utlendingsjappe... jeg tror de vil forstå seg på håret mitt bedre enn norske frisører. Og det er en rett over veien, men jeg er redd :hår: Jeg har hatt så dårlig erfaring med frisører generelt, at jeg har begynt å utvikle en fobi. Jeg blir faktisk dårlig når jeg sitter på stolen hos en frisør
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Jeg har også frisørskrekk. Forrige gang jeg skulle til frisøren hadde jeg faktisk mareritt om det to netter.
Gjest itla Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Du kan jo ta toget ut av byen... Jeg klippet meg tidligere på Studio Belhair i Røyken, rett over veien for togstasjonen. Toget ut tar ca. 40 min. Der koster klipp 250 kr, eller gjorde ihvertfall det for et år siden, og jeg synes de er flinke, selv om min favorittfrisør der har sluttet. Og minst 10 ganger hyggeligere enn surpompene på Nikita...
Gjest Summertime Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Jeg klipper meg hos Leslie's på Byporten, forskjellig frisør hver gang, og er alltid veldig fornøyd med resultatet. Sist ga frisøren meg masse gode tips om stell av slitt hår uten å engang forsøke å selge meg noen produkter. Leste faktisk nettopp at de også har 20 % studentrabatt på alle klipper mandag til torsdag, du burde ringe og høre om det faktisk stemmer hvis du er student! Jeg har aldri hørt om det før, men skal jammen meg spørre neste gang Betaler ca 420 kroner for klipp hver gang, med rabatt blir det jo under 350 kroner.
Ermelinda Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 Det skal nok mye til og få en klipp for under 5-600 kr. Jeg sverger til Adam & Eva. Når det gjelder hår og hud synes jeg personlig det er veldig viktig og velge det alternativet som gir best resultat. A&E får fram personligheten i deg. Skikkelige hudprodukter gjør underverker for huden. De fleste er ikke klar over hvor viktig skikkelige hudprodukter er, og hvilken forskjell det kan gjøre. Det er ikke alltid likhetstegn mellom pris og kvalitet, men ofte er det tilfelle. Jeg prioriterer slike ting framfor endel andre materielle ting. Bare et tips, selv om det ikke hjalp innskriveren særlig.
Nancy Skrevet 20. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2006 Takk for tips alle sammen! Skal sjekke ut Leslie's Ermelinda: Jeg er egentlig helt enig med deg, men jeg er student og 600 kr blir litt for mye å betale hvert tredje måned. Når jeg bodde hjemme, og hadde noen som kunne betale maten min og alle andre utgifter kunne jeg finne på sånt. Nå bor jeg på hybel og får 6000 kr fra lånekassen, som det ikke blir så mye igjen av etter at jeg har betalt husleie, mat, regninger osv.
Ermelinda Skrevet 24. august 2006 #10 Skrevet 24. august 2006 Ja, forstår det Nancy. Det er blitt veldig dyrt og klippe seg. En ting som betyr så mye for og føle seg vel, slik håret faktisk gjør, skulle ikke vært lov og vøre så dyrt. Snart kan vel lett se hvem som lever under fattigdomsrensa og ikke, på håret. (Den var kanskje litt slem, men satt veldig på spissen så er det ikke så langt unna.) For ikke og snakke om tannleger forresten.
Gjest loren Skrevet 24. august 2006 #11 Skrevet 24. august 2006 Jeg klippet meg på den som ligger på Galleriet (Bussterminalen) for et par dager siden... Betalte 395 for klipp Den heter val faktisk bare Frisør Galleriet. De var kjempeflinke =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå