Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Nokon som veit kor eg kan få tak i noko som liknar denne? Ikea har slutta å ta den inn...
Montezuma Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Here we go again, Veslo...! Jeg har lett og lett en evighet nå, men fortsatt ikke funnet. Men jeg lurer på om jeg dropper denne ideen til dørskilt nå, for jeg har nettopp malt ny postkasse som ble innmari fin (om jeg må si det selv! ), så jeg tror kanskje det blir malt dørskilt også... mne jeg følger med her, i tilfelle noen finner slike rammer for oss!
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Here we go again, Veslo...! ← Kom plutseleg på dette att, har sååå lyst til å lage eit sånt skilt! Såg akryl-ramma på nettsidene til Ikea no, forstår ikkje kvifor dei har bilde av eit produkt dei ikkje sel lenger... Har hatt målt dørskilt før, men no har vi ny dør, og treng noko i ny stil! Hehe... Har kikka på plexiglass-platene på CO, men veit ikkje om eg greier å lage noko av dei. Håpar nokon kloke sjeler her inne veit råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå