Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prater på msn, vi flørter, han sier jeg er søt, han spør om vi skal drikke øl (men tar med en hel gjeng i tillegg). Hva betyr det? Hvis han liker meg, hvorfor spør han ikke om å finne på noe bare oss to? Hvis han liker meg, hvorfor prater han ikke med meg "hele tida" på msn? Tar han det bare med ro? Ser hva som skjer? Når jeg liker noen, vil jeg ha fortgang i sakene! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi prater på msn, vi flørter, han sier jeg er søt, han spør om vi skal drikke øl (men tar med en hel gjeng i tillegg). Hva betyr det? Hvis han liker meg, hvorfor spør han ikke om å finne på noe bare oss to? Hvis han liker meg, hvorfor prater han ikke med meg "hele tida" på msn? Tar han det bare med ro? Ser hva som skjer? Når jeg liker noen, vil jeg ha fortgang i sakene!  :sur:

Dropp ham - så kommer han nok sterkere tilbake dersom han er interessert.

En ting som alltid er lurt, det er å tenke "er dette godt nok i forhold til hva jeg vil ha?" Hvis det ikke er det så trekk deg - ikke vent at folk skal endre seg. Hvis de endrer seg så er det ved at du trekker deg endringen kommer frem.

Betyr ikke at du trenger trekke deg helt unna. Du kan fortsatt prate med personen, bare gjør deg litt opptatt og ikke prioriter denne personen, men prioriter det som er på den måte du fortjener. det som ikke er som du fortjener, det nedprioriteres - og i mange tilfeller blir det en mann som blir nedprioritert.

Det virker og da vil du alltid vite. LItt vanskelig å gjøre da man føler at man kanskje går glipp av noe .- men tro meg, kommer han ikke sterkere når du blir "opptatt" og ikke så tilgjengelig, da ville han ikke kommet i det hele tatt.

Skrevet

Trådstarter igjen... Takk for svar. Kanskje jeg skal prøve det ja. Hvorfor skal det være så vanskelig med menn?

Skrevet (endret)
Trådstarter igjen... Takk for svar. Kanskje jeg skal prøve det ja. Hvorfor skal det være så vanskelig med menn?

Nei si det. Kanskje det er oss som er vanskelige fordi vi i stede for å ta ting for hva de er - har en tendens til å legge litt mer i det, for så å sitte og vente på dette mer som i mange tilfeller ikke kommer

Men enig - de kan være skikkelig frustrerende og irriterende disse mannfolka, bare ikke si at jeg sa det., For da kan noen tro at jeg skjærer alle menn under en kam

Endret av Atmi
Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Det er et av problemene mine, jeg legger litt for mye i ting. Med en gang en fyr flørter med meg, blir jeg litt betatt. Det er nok fordi jeg aldri har vært noe populær, så når noe sånt endelig skjer, så håper jeg liksom at det skal være noe stort.

Skrevet

Det er et av problemene mine, jeg legger litt for mye i ting. Med en gang en fyr flørter med meg, blir jeg litt betatt. Det er nok fordi jeg aldri har vært noe populær, så når noe sånt endelig skjer, så håper jeg liksom at det skal være noe stort.

Samtidig så er jeg ikke forelska ennå, bare litt betatt. Det skjer ikke så ofte at jeg virkelig liker noen, men når jeg gjør det, så liker jeg dem så utrolig godt og det varer så lenge, selv om jeg vet at det ikke blir noe...

Skrevet

Husk kun EN ting.

Er dette slik jeg ønsker det skal være? Hvis ikke så har du masse andre ting som er som du ønsker de skal være - bruk tiden på dem. Og den dagen du har en mann fremfor deg som er slik du tenker "dette kunne jeg blitt vant med" grip ham med begge hender og ikke slipp :) men ikke la ham forstå at du holder ham fast, for da kan han få panikk og stikke

Bare hold ham fast ved å være livlig og deg selv og litt sjenert og husk ALLTID å gi uttrykk for dine meninger og ønsker. Og ALLTID å ivareta DITT liv og dine interesser :)

Lykke til

Skrevet
Takk Atmi :) Håper det ordner seg...

Det vet jeg at det gjør :)

Skrevet

Mange jenter vil ofte ha litt fortgang i sakene, i mens gutta er litt mer avslappet sånn sett tror jeg. Tålmodighet er bra å ha... :ler:

Skrevet

OK, :tolke, tolke: Det betyr:

Vi prater på msn, vi flørter, han sier jeg er søt, han spør om vi skal drikke øl (men tar med en hel gjeng i tillegg). Hva betyr det?

Han syns du er søt og sjarmerende og vil gjerne bli bedre kjent. Han er ikke forelsket, han har kanskje ikke helt bestemt seg for hva han syns om deg (om du er kjæresteemne, kameratemne, flørteemne eller ingenting-emne) derfor gjør han det så causal som mulig - sånn at det ikke skal ligne så mye på en date. Kameratene er også greie å ha med i fall kjemien ikke er så god, også kan det hende han allerede har en avtale med kameratene om å drikke øl.

Hvis han liker meg, hvorfor spør han ikke om å finne på noe bare oss to? Hvis han liker meg, hvorfor prater han ikke med meg "hele tida" på msn? Tar han det bare med ro? Ser hva som skjer? Når jeg liker noen, vil jeg ha fortgang i sakene!  :sur:

Han liker deg, men har ikke bestemt seg for hvor godt han liker deg. Derfor er han ikke eksklusiv i fht deg. Du skriver da også at du ikke er forelska enda. Kanskje du burde ta lærdom av holdningene hans; ikke bli desperat interessert før du virkelig vet at dette er noe spesielt, og la ting være litt åpne til du har bestemt deg ordentlig ;)

Skrevet

Hvordan skal jeg så klare å sjarmere så han liker meg mer? Fins vel ikke noe fasitsvar på det, må jo bare være meg selv. Men problemet er at jeg er litt stille og finner ikke alltid på så mye å si. Smalltalk er virkelig ikke min sterke side. På msn er jeg helt annerledes, der kan jeg være morsom og flørtete, men i virkeligheten blir jeg så kjedelig. Hvordan skal jeg klare å bli mer interessant?

Skrevet

Det eneste som fungerer i lengden er noe så enkelt men akk så vanskelig som og være seg selv.Lær han deg og kjenne og ta det derfra,det er ikke alltid så lett og være seg selv en føler seg mange ganger da veldig sårbar.

Lykke til

Gjest lilletroll
Skrevet

Kanskje han bare er veldig usikker, derfor er det tryggere å ha med kammerater...

Skrevet

Takk for svar. Jeg vet jeg forhaster meg, og er utålmodig. Men jeg er så redd for at hvis det tar for lang tid, så treffer han noen andre i mellomtiden. Noen som er mer utadvendt og sjarmerende enn meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...