Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Jeg kjøpte ei bukse på Vero Moda i dag. Det er ikke stretch i den, og da jeg kom hjem fant jeg ut at den er en smule trang. Pleier bukser uten stretch å utvide seg, eller bør jeg bytte den?
Fashion.Faux.Pas Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 vero moda bukser går ut ganske mye... tror ikke jeg villle ha byttet den. men om det er sånn at du ikke klarer å gå md den i det hele tatt, så ta den tilbake! =)
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Takk for svar. Jeg klarer å gå med den, og den ser fin ut på når jeg står. Det er når jeg skal sitte at den blir litt trang... Får bruke den litt hjemme før jeg går ut i offentlighet da.
Gjest Catwoman Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Jeg har en only bukse uten strech - den vider seg ut en god del. Så sant den ikke er ubehaglig trang nå, så ville jeg gått og beveget meg litt i den - så kommer dne nok til å sitte kjempefint etterhvert.
Kykkelikokos Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Hvis det er i linningen det er trangt, så kan du prøve å væte den der, sette tomlene nedi og sette deg på huk og "vide den ut" litt. Kommer selvfølgelig an på stoff, men er det jeans så fikk jeg i hvert fall anbefalt det av en butikkekspeditrise hos Bugatti her om dagen.
Amalie_85 Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Eller når du fukter linningen og har en slik bukse kleshenger med fjærer som skal sitte i linningen. Det gjør jeg for å vie ut bukser.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Det er ikke linninga som er for trang, det er lårene...
Kykkelikokos Skrevet 19. august 2006 #8 Skrevet 19. august 2006 Ta den likevel på deg når den er litt fuktig, mulig det hjelper å få den til å sitte som støpt
Gjest Cerise Skrevet 20. august 2006 #9 Skrevet 20. august 2006 Eller når du fukter linningen og har en slik bukse kleshenger med fjærer som skal sitte i linningen. Det gjør jeg for å vie ut bukser. ← Sånn kleshenger trenger jeg også... Hvor finnes det? og hvor mye vier den seg ut i linningen? Blir den sånn permanent, eller må du gjøre det flere ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå