Tiit Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 (endret) For første og forhåpentligvis siste gang i livet mitt kjørte jeg på ei katt i dag. Det var skrekkelig leit. Det kunne ikke vært unngått, da den bare suste inn på veien fra et buskas. Men det var så fælt å kjenne at jeg kjørte over den.... Den døde heldivis straks, og vi fikk varslet eieren. Ville bare si til dere som har kjæledyr at det er lurt med merking, slik at eier kan varsles ved slike ulykkelige hendelser. Jeg føler meg skikkelig Endret 18. august 2006 av Tiit
Atmi Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 For første og forhåpentligvis siste gang i livet mitt kjørte jeg på ei katt i dag. Det var skrekkelig leit. Det kunne ikke vært unngått, da den bare suste inn på veien fra et buskas. Men det var så fælt å kjenne at jeg kjørte over den.... Den døde heldivis straks, og vi fikk varslet eieren. Ville bare si til dere som har kjæledyr at det er lurt med merking, slik at eier kan varsles ved slike ulykkelige hendelser. Jeg føler meg skikkelig ← Uffda.. Ikke kjekt i det hele tatt.
Titti72 Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Uff da. Det hørtes helt forferdelig ut. Godt du fikk tak i eieren til katten (er eier selv og ville heller vite en å lete lenge forgjeves). Du får trøste deg med at den døde fort.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Uff da. Det hørtes helt forferdelig ut. Godt du fikk tak i eieren til katten (er eier selv og ville heller vite en å lete lenge forgjeves). Du får trøste deg med at den døde fort. ← Ja, det verste er hvis man må gå rundt i uvisshet. Husker jo vi lette i lang tid etter en av kattene våre, og etter flere uker med lange netter ute fikk vi vite via en bekjent at den var kjørt i hjel. Jeg skjønner at det var vondt for TS også, dette var en tragedie som desverre skjedde. Og TS gjorde slik man etter loven er pålagt: man er pliktig å hjelpe et dyr som er skadet. De verste er de som kjører videre uten å se om dyret er skadet og lider Livet er skjørt, og det er en risiko for katter å gå fritt ute i trafikken. Slik er desverre verden noen ganger
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Uffda, stakkar du! ikke trivelig, nei.... Men slikt skjer, desverre, katter er katter(dvs temmelig ville dyr) så ikke ta det personlig. Jeg var også borti en slik påkjørsel engang, og det var fælt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå