Z@l@ Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Ja, det er vanskelig å finne jeans jeg synes gir en pen rumpe. Noen som kan fortelle meg hvilken jeans som passer for en litt bred og litt flat rumpe? Altså, gjør den kanskje litt mindre bred.
Gjest Kitten Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 (endret) Jeg har en rumpe som er litt bred og litt flat, og de buksene som ser best ut på meg er fra VeroModa. Spesielt de laveste modellene sitter bra i rompa. Har sett at noen av buksene der har knøttsmå lommer, ikke ta de.. Ellers er det viktig at lommene ikke sitter alt for langt fra hverandre, men det problemet får du ikke med VM buksene. Endret 18. august 2006 av Kitten
Z@l@ Skrevet 18. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2006 Jeg kan ikke ha lavt liv. Det må være en mellomting.
Gjest Kitten Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Jeg kan ikke ha lavt liv. Det må være en mellomting. ← Sist jeg var der fant jeg bare en bukse med litt høyt liv, gjorde underverker for magen, men lommene satt litt langt ut til sidene, så rumpa ble bred.. Den jeg endte opp med hadde smale bein, og var littegranne høyere i livet enn de "vanlige lave". Sorry, har ingen andre forslag..
Fashion.Faux.Pas Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Jeg synes earnest sewn jeans er kjempebra!!
Gjest gjesta Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 (endret) Jeg har to par fra Tiger of Sweden som begge gir den småflate rumpa mi ganske bra med sprett. Jeg vil tro at det er massevis av bukser som gjør det samme, men jeg er dessverre rimelig ubevandret på jeansmarkedet... Edit: De er forresten ganske lave i livet. Endret 18. august 2006 av Sweet Jane
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #10 Skrevet 20. august 2006 litt off topic, men syns dere at det virker som buksene sitter bedre på dere som er normalt slanke og har sprettrumpe? jeg har litt for mye på magen og hengerumpe og jeg må dra buksa oppover hele tida for den glir ned når jeg har sittet selv om buksa har vært nyvaska dagen før og er helt ny.... men kanskje hos dere som har sprettrumpe så blir buksa sittende bedre og blir holdt oppe bake likssom?
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #11 Skrevet 20. august 2006 jeg har litt for mye på magen og hengerumpe og jeg må dra buksa oppover hele tida for den glir ned når jeg har sittet selv om buksa har vært nyvaska dagen før og er helt ny.... Blir det sånn både med stretch-bukser og vanlig olastoff? Jeg sleit litt med at en av stretch-buksene mine skled ned selv om den ikke var for stor, men det ble mye bedre etter at jeg kom på noe så enkelt som å begynne med belte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå