Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest _Jente25_
Skrevet

Møtte en drit kul og kjekk gutt for noen måneder siden.

Jeg sjekket han opp på et pub og ble med han hjem første kvelden. Vi hadde masse sex hele natten. helt til morgenkvisten.

dagen etter møttes vi også hadde vi sex igjen. :rodme:

etter dette møttes vi innimellom men ikke så ofte. for sex, prat og kos.

plutselig hørte jeg ikke i fra han på nesten tre uker. helt til vi tilfeldig møttes. han kom med dumme unnskyldninger som att han hadde mistet mobilnummeret mitt og derfor ikke hadde latt høre fra seg. jeg ga han en ny sjangse (selv om unnskyldningen var veldig dårlig). tenkte at han bare hadde surret med noe.

så møttes vi enda en gang. besøkene hans ble kortere og kortere hos meg. han knulla med meg. tok seg en røyk og stakk. sånn ble det HVIS vi i det hele tatt møttes.

det kunne gå uker i mellom hver gang jeg hørte noe. sendte jeg han en sms svarte han ofte ikke.

så sendte jeg han en sms for 4 uker siden. der skrev jeg om han ville komme opp for en liten hyrdestund. det ville han.

for det første. han kom 4 timer forsinka. for det andre. han hadde sex med meg og det tok 1 minutt. så kledde han på seg fordi han "måtte" gå.

jeg ble sur. syns at han kunne ha vært så pass høfflig og ventet litt med å gå.

bedriten oppførsel.

dessuten. hvorfor holder han på sånn`? har sex med meg og "løper" rett etterpå?? hva er det for noe tull???????

jeg ringte han dagen etter. fortalte han hva jeg syns om saken men han svarte bare litt arrogant: ja, okey, jaha, daså. sånne ting liksom. :tristbla:

siden har jeg ikke hørt noe.

kan noen forklare meg denne oppførselen? han liker jo meg siden han har sex med meg. sa at siden vi knuller så "fort" er fordi jeg gjør han så hard og kåt for å sitere han ordrett.

hva skjer med han???????????? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Han er bare ute etter sexen - enkelt og greit.

Skrevet

Han er kun ute etter sex, og han prøver ikke engang å legge skjul på det.

Sorry

Skrevet
Møtte en drit kul og kjekk gutt for noen måneder siden.

Jeg sjekket han opp på et pub og ble med han hjem første kvelden. Vi hadde masse sex hele natten. helt til morgenkvisten.

dagen etter møttes vi også hadde vi sex igjen. :rodme:

etter dette møttes vi innimellom men ikke så ofte. for sex, prat og kos.

plutselig hørte jeg ikke i fra han på nesten tre uker. helt til vi tilfeldig møttes. han kom med dumme unnskyldninger som att han hadde mistet mobilnummeret mitt og derfor ikke hadde latt høre fra seg. jeg ga han en ny sjangse (selv om unnskyldningen var veldig dårlig). tenkte at han bare hadde surret med noe.

så møttes vi enda en gang. besøkene hans ble kortere og kortere hos meg. han knulla med meg. tok seg en røyk og stakk. sånn ble det HVIS vi i det hele tatt møttes.

det kunne gå uker i mellom hver gang jeg hørte noe. sendte jeg han en sms svarte han ofte ikke.

så sendte jeg han en sms for 4 uker siden. der skrev jeg om han ville komme opp for en liten hyrdestund. det ville han.

for det første. han kom 4 timer forsinka. for det andre. han hadde sex med meg og det tok 1 minutt. så kledde han på seg fordi han "måtte" gå.

jeg ble sur. syns at han kunne ha vært så pass høfflig og ventet litt med å gå.

bedriten oppførsel.

dessuten. hvorfor holder han på sånn`? har sex med meg og "løper" rett etterpå?? hva er det for noe tull???????

jeg ringte han dagen etter. fortalte han hva jeg syns om saken men han svarte bare litt arrogant: ja, okey, jaha, daså. sånne ting liksom.  :tristbla:

siden har jeg ikke hørt noe.

kan noen forklare meg denne oppførselen? han liker jo meg siden han har sex med meg. sa at siden vi knuller så "fort" er fordi jeg gjør han så hard og kåt for å sitere han ordrett.

hva skjer med han????????????  :tristbla:

bedriten oppførsel? hva med deg selv? Du går jo inn i det med åpne øyne og lar deg bruke for et knull på 1 min. herregud...du sender mld om han vil ha seg en hyrdestund...hvem mann vil respektere og bry seg om en slik kvinne. nei, dette legger du opp til selv.

Gjest _jente25_
Skrevet
bedriten oppførsel? hva med deg selv? Du går jo inn i det med åpne øyne og lar deg bruke for et knull på 1 min. herregud...du sender mld om han vil ha seg en hyrdestund...hvem mann vil respektere og bry seg om en slik kvinne. nei, dette legger du opp til selv.

Menn gjør sånt. hvorfor kan ikke jeg gjøre sånt?

jeg ber ikke om ekteskap i fra denne gutten men litt mer enn 5 minutter prating etter sexen.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Han er kun ute etter sex, og han prøver ikke engang å legge skjul på det.

Sorry

Jepp. That's life.

Skrevet

Uten å gå til hans forsvar, så syns jeg du legger opp til det selv jeg. Det eneste du prater om her er at DU sjekker opp han - dere knuller - så knuller dere noen uker etterpå - så knuller dere mer noen uker etterpå - så knuller dere igjen - så ringer du han og lurer på om han vil komme over for å knulle en tur.................................... ?

Hva trodde du at du la opp til da? Livslang kjærlighet?

Hvorfor ikke spørre om dere bare skal se en film sammen? Stikke å spise sushi et sted eller gå en tur? Dere kan godt knulle først, midt i filmen, eller etterpå - men fokuset deres har kun vært å møtes for å knulle. Da blir det kun knulling.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Han gjør ingenting mot deg som du ikke LAR ham gjøre mot deg. Du trenger ikke finne deg i sånt, men løpet er kjørt med denne fyren og sannsynligvis alle han kjenner. Og ja, han er kun ute etter sexen, og er ikke interessert i å prate. Han har fått det han ville ha, og ønsker å komme seg bort så fort som f***. Hvorfor? Fordi han ikke respekterer deg. Det er derfor han svarer som han gjør når du prøver å snakke med ham også. Hvorfor bry seg, han får jo det han vil ha uansett.

For å gi deg en veldig banal sammenligning: Hvis du gir ei bikkje et bein, lar den spise det opp og SÅ forventer at den skal rulle rundt og sitte pent, da har du misforstått noe grunnleggende ;)

Skal du ha deg noe, så får du finne noen andre og stille krav helt fra begynnelsen.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Uten å gå til hans forsvar, så syns jeg du legger opp til det selv jeg. Det eneste du prater om her er at DU sjekker opp han - dere knuller - så knuller dere noen uker etterpå - så knuller dere mer noen uker etterpå - så knuller dere igjen - så ringer du han og lurer på om han vil komme over for å knulle en tur.................................... ?

Hva trodde du at du la opp til da? Livslang kjærlighet?

Hvorfor ikke spørre om dere bare skal se en film sammen? Stikke å spise sushi et sted eller gå en tur? Dere kan godt knulle først, midt i filmen, eller etterpå - men fokuset deres har kun vært å møtes for å knulle. Da blir det kun knulling.

Litt enig. Snakker du bare om sex så tenker han nok også bare på sex når han prater med deg.

Gjest _Jente25_
Skrevet

jeg tror mange her misforstår. JEG ER IKKE UTE ETTER ET EKTESKAP MED HAN.

jeg er ute etter at han ikke bare kommer og ligger m meg for å dra FEM MINUTTER etter på.

sånn jeg ser det kan man fint "fange" en gutt med god sex. jeg gir han god sex. hvorfor kan han ikke bli forelsket i meg etter HVERT da?????????

tenker ikke at han blir det med en gang men jo mer vi omgåes jo mer vil han kjenne meg å bli forelsket. derfor "lokker" jeg m sex og hyrdestunder.

han kommer aldri heller hvis jeg ikke nevner ordet sex eller hyrdestund. skulle egentlig prate med han om oppførselen hans. det var han enig i og kom hjem til meg. det hele endte med sex og at han stakk etter en time- :grine:

Gjest Jebediah
Skrevet
? han liker jo meg siden han har sex med meg.

Jeg ville trodd at en jente på 25 som jeg tipper du er siden du kaller deg det. Var klar over at vi menn ikke trenger og like noen for og ha sex med dem.

Mest sansynligvis var du bare en dukke for han som han puttet i skapet og tar fram når han trenger deg.,

Er ikke sikkert han liker deg selv om han feier over deg.

Selfølgelig alle menn er ikke slik. Men mange er det

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

jeg er ute etter at han ikke bare kommer og ligger m meg for å dra FEM MINUTTER etter på.

sånn jeg ser det kan man fint "fange" en gutt med god sex. jeg gir han god sex. hvorfor kan han ikke bli forelsket i meg etter HVERT da?????????

tenker ikke at han blir det med en gang men jo mer vi omgåes jo mer vil han kjenne meg å bli forelsket. derfor "lokker" jeg m sex og hyrdestunder.

han kommer aldri heller hvis jeg ikke nevner ordet sex eller hyrdestund. skulle egentlig prate med han om oppførselen hans. det var han enig i og kom hjem til meg. det hele endte med sex og at han stakk etter en time-  :grine:

Du, strategien din funker ikke på han her. Og en ting til: HAN ER IKKE INTERESSERT I DEG.

Kom deg videre.

Skrevet

Jeg kan forstå at menn trenger sex, og at de kan ha det med svært mange ulike typer kvinner.

Men jeg forstår ikke at de ikke er noe selektive!(?) Hvis de skal ha sex, hvorfor ikke velge noe bra? :overrasket::forvirret::forvirret:

Har menn noe godt svar på det?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Jeg kan forstå at menn trenger sex, og at de kan ha det med svært mange ulike typer kvinner.

Men jeg forstår ikke at de ikke er noe selektive!(?) Hvis de skal ha sex, hvorfor ikke velge noe bra?  :overrasket:  :forvirret:  :forvirret:

Jeg tror at ofte er tilgjengelighet viktigere enn kvalitet.

Gjest Jebediah
Skrevet

Men jeg forstår ikke at de ikke er noe selektive!(?) Hvis de skal ha sex, hvorfor ikke velge noe bra?

?

Alt vi trenger er egg og livmor slik at rasen kan spres videre,,,,,,,,,,,,

Gjest _Jente25_
Skrevet

Men jeg forstår ikke at de ikke er noe selektive!(?) Hvis de skal ha sex, hvorfor ikke velge noe bra?  :overrasket:  :forvirret:  :forvirret:

så jeg er ikke brA??

Gjest Jebediah
Skrevet
så jeg er ikke brA??

Det spørsmålet kan bare du svare på. Synes du selv du er bra ?

Skrevet

han kommer aldri heller hvis jeg ikke nevner ordet sex eller hyrdestund. skulle egentlig prate med han om oppførselen hans. det var han enig i og kom hjem til meg. det hele endte med sex og at han stakk etter en time-  :grine:

Ok da forstår jeg. Du vil gjøre han forelsket. Håper for din del at han blir det da. Men jeg tror ikke du vinner på å lokke frem forelskelse ved å ha sex med han. Eller noen andre for den saks skyld. Sex er noe veldig fint, deilig og godt men har ikke nødvendigvis noe med forelskelse å gjøre. Men forelskelse har mye med sex å gjøre. Litt rart det der egentlig. Lykke til

Skrevet
herregud...du sender mld om han vil ha seg en hyrdestund...hvem mann vil respektere og bry seg om en slik kvinne. nei, dette legger du opp til selv.

Ja fytti grisen, tenk at ei kvinne åpent tar initiativ til sex. Hore!!111

Ordentlige Kvinner (med stor K) er aldri kåte engang. Og hvis de er de, så gjør de alt de kan for å skjule det. (Dessuten runker de aldri.)

Til TS:

Du er kjempebra, selvsagt er du det, du må bare finne den rette. Strategien din synes jeg heller ikke er så dum. Men du må også kunne gi slipp når det ikke fører fram. Det virker ikke som om du er den riktige for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...