Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Jeg har fått noe uren hud på rygg og bryst etter pilleslutt, dessverre. Kan noen anbefale gode renseprodukter?
Saeria Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Jeg kjenner ikke til renseprodukter, men har hatt nytte av Skinoren krem. Man må ha resept da.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 MD hand and body creme funker fint på meg.
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Ja, med mindre det er litt overkill da? Jeg får et par røde innimellom. Hva slags type hud har du, og hvor sterk er den kremen?
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 MD hand and body creme funker fint på meg. ← Virkelig? En håndkrem som acnerens?
Saeria Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Ja, med mindre det er litt overkill da? Jeg får et par røde innimellom. Hva slags type hud har du, og hvor sterk er den kremen? ← Jeg har en litt fet hudtype. Kremen løser opp hudormer og "propper" i porene. Det er det jeg plages mest med. Er det bare et par røde, så er det nok overkill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå