Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Stockholm om noen uker og lurer på om folk her inne har tips til bra butikker? Er først og fremst interessert i butikker der de selger klær og kosmetikk, men tar gjerne i mot tips på butikker som selger musikk, fotoutstyr og div interiørgreier også. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gina Tricot er en flott butikk med ungdommelige klær. Prisene er heller ikke så verst, ca vero moda/bik bok priser. Eneste butikken jeg kom på nå, var nemlig på kurs utenfor stockholm forrige helg...og det var den butikken jeg fikk tid til å gå inn i. De har mye fint der, og litt smykker osv også.

Skrevet

Interiørbutikken Dus ved Stureplan! Utrolig mye fint der.

Ellers er det mange butikker av alle slag i Drottninggatan (blant annet Debenhams og Åhlens-sentere) og rundt Stureplan. Sambo kjøpte noe fotoutstyr i fotobutikken på PUB i sommer, der var de veldig kunnskapsrike. På PUB er det også et stort parfymeri i første etasje.

Ellers har du jo NK (stort, litt eksklusivt kjøpesenter) og Nordiska Galleriet med masse designklassikere.

Ah, du er heldig, god tur!

Gjest Kanelia
Skrevet

Top Shop på Gallerian kjøpesenter. Solo, Acne store, NK. Stockholm er en bra shoppingby!

Skrevet

Ang sminke: På c/o Stockholm på Söder (t-bane: slussen) har de Nars-rouge! :hjertesmil:

Og på NK og Åhlens har de MAC-sminke. Nouba finnes på Kicks-parfymerier, bl.a på PUB og på Åhlens. Cow parfymeri har også masse sminkemerker som man ikke får tak i i Norge, f.eks Laura Mercier.

Skrevet

Det beste med Stockholm er søndagsåpne kjøpesentre! Mye mindre folk og stress enn ellers i uka. Koselig med søndagsshopping!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...