Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 For første gang så har jeg nå hatt en ONS. Kan ikke si jeg anbefaler det for selv om jeg var med på leken så følte jeg meg skikkelig tygga på og så spytta ut.. Dette var en fyr jeg traff på byen og så ble jeg med han hjem. vi satt og prata litt før vi begynte å kline og så fortsatte vi litt i sengen hans ( bare kosing!) Så sovna vi begge to og våkner sent neste formiddag. Ingen av oss var fulle da men begynte å kose litt igjen og så endte det med sex. Jeg bestemte meg for å dra hjem og da vi hadde fått på oss klærne så veksla vi knapt et ord! Situasjonen her var ny for meg men jeg merka at det var en litt ekkel og beklemt stemning. Hvorfor er vi sånn? Så usjenerte i senga og plutselig 10 min senere så er det ingen som sier et ord! ikke en klem eller noen ting når man går. Knapt nok et hadet! Eller er det bare jeg som ikke kan de eventuelle ONS reglene??
Gjest LilSweetie Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Jeg tror det er ganske standard ons, når man har det med noen man ikke kjenner...
Gjest 235 Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Jeg tror det er ganske standard ons, når man har det med noen man ikke kjenner... ←
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Det er faktisk fullt lovlig, ganske normalt, og deilig, å ha sex uten at kirkeklokkene bør ringe i det fjerne.
Buster Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Kan virkelig ikke forstå at dette er noe som kan gi noen noe som helst. Jeg kunne ikke, ville ikke og ønsker ikke å ha ONS. Så mange sykdommer som i dag finnes, og så utbredt enkelte av disse er, så er det nesten som russisk rulett å regne om man har sex med fremmede uten beskyttelse fra begynnelse til slutt. Verden er blitt slik i dag at man reiser mye mer, til andre land og verdensdeler. Her finnes det andre sykdommer som vi her oppe ikke kjenner så godt til. Det er ikke bare Hiv/Aids som er en sykdom man kan få som man ALDRI blir kvitt. Hvordan ville du forklart for den store kjærligheten din at du feks hadde hepatitt C, dette er noe man aldri blir kvitt og kan ødelegge hele livet. Ikke kan man drikke alkohol, pluss masse annet som blir redusert og ødelagt. Kanskje den store kjærligheten ikke ville hatt noe med deg å gjøre fordi vedkommende var redd for å bli smittet selv. Leste for en tid tilbake om en form for kjønnsvorter som man aldri blir kvitt, og ikke kan de behandles utover at de en gang i året må skjæres vekk. For min del må folk gjerne ha ONS, men ta vare på dere selv og beskytt dere. Den flotteste, peneste, vakreste, snilleste personen kan faktisk være bærer av noe som vedkommende enten er klar over eller ikke klar over at han/hun har. Hvorfor heller ikke finne seg en FGF fucking good friend som man kan oppleve sex med uten kirkeklokker som ringer i det fjerne? Hva med graviditet feks, mange er motstanderer av abort. Hva ville dere som er skikkelig motstander av dette gjort om dere hadde ONS og brukte kondom. Dessverre sa sprakk kondomet og en uønsket graviditet eventuelt ble svaret. Hvordan ville dere forklart dette for barnet om mange år, dere vet i mange tilfeller ikke engang navnet på vedkommende. Noen ganger skjer dette utebys, eller med folk som kommer utebys fra. Her er jeg rimelig sikker på at jeg høres ut som den skikkelig moralens vokter, og kunne sikkert gått for å være moren til en eller annen her inne. Derimot er jeg mann like rundt de tredve, og ikke er jeg kristen eller videre religiøs eller noe slikt heller. Jeg har alltid hatt et veldig godt seksliv og gått endel på byen og har masse gode venner. Jeg er ikke noe utskudd som er annerledes enn alle andre. Noen av dere ville kanskje tenke dette pga sterke meninger om dette temaet. Jeg er bare så utrolig oppgitt over noen av mine venner som t.o.m er utro med ONS bak sine kjæres rygg. Dette kun for spenningens skyld, og jeg har selv sett hva dette kan gjøre med et par hvor han var utro og brukte kondom og alt under akten. Han klarte likevel å komme hjem med gonorè og kjønnsvorter som han da smittet sin kjære med.
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 OneNightStands er ikke noe for meg heller... Pyton... Man føler seg i "dass"etterpå.. , selvtillitten synker lett... Har selv hatt en negativ episode via nett, og det var ikke særlig oppløftende. Jeg hadde bedre selvtillit før jeg møtte han fyren. Alltid fått høre at jeg har et pent utseende, og alltid fått veldig oppmerksomhet av menn. Men min første såkalte ONS som jeg kaller det ( sextreff for en helg) var helt forferdelig etterpå. Det var kun en kjempedeilig "rus" der og da, men etterpå ville han ikke høre et pip fra meg resten av sitt og mitt liv , .... For noen Menner !!!!! Godt at ikke alle mannfolk er slik !!!
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #8 Skrevet 19. august 2006 OneNightStands er ikke noe for meg heller... Pyton... Man føler seg i "dass"etterpå.. , selvtillitten synker lett... Har selv hatt en negativ episode via nett, og det var ikke særlig oppløftende. Jeg hadde bedre selvtillit før jeg møtte han fyren. Alltid fått høre at jeg har et pent utseende, og alltid fått veldig oppmerksomhet av menn. Men min første såkalte ONS som jeg kaller det ( sextreff for en helg) var helt forferdelig etterpå. Det var kun en kjempedeilig "rus" der og da, men etterpå ville han ikke høre et pip fra meg resten av sitt og mitt liv , .... For noen Menner !!!!! Godt at ikke alle mannfolk er slik !!! ← Har man ONS så bruker man ikke kontakte personen etterpå. ONS har man for å ha sex sammen med noen fordi man er kåt. Thats it!
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #9 Skrevet 19. august 2006 Virker som ONS er ganske utbredt da. Hørte på nyhetene at apotekene i de største norske studentbyene hadde dobbel ommsetning av angrepiller nå den første uka studentene er i byen. Det synes jeg er mildt sagt skremmende, i og med at det vitner om at mange har ubeskyttet sex (med fremmede), og utsetter seg for stor risiko for kjønnssykdommer. Greit nok med ONS (selv om jeg ikker har prøvd det selv) men å ligge med noen du ikke kjenner, uten kondom det er som en over her skriver ren russisk rullett.
Fidel Skrevet 20. august 2006 #10 Skrevet 20. august 2006 Jeg har hatt ons flere ganger, men ikke alle har blitt så pinlig og kunstig som du har opplevd. Har stort sett spist frokost sammen, og skiltes som vel forlikte. Men de fleste har vel igrunnen utviklet seg til et fast sexforhold, men ikke nødvendigvis et kjærlighetsforhold. Har også noen mer ubehagelige opplevelser av det slaget du beskriver, men har etterhvert lært å styre unna de minst sosialt kompetente mennene...
LieX Skrevet 20. august 2006 #11 Skrevet 20. august 2006 ONS kan være ganske "pinlig" ja ! Har hatt en slik en gang, med ei jente jeg ikke kjente. Våknet på morgenen og vekslet få ord, før jeg dro fort. En slik One Night Stand kan være nødvendig for mange. Enkelt og greit for å lette på trykket. Har man en stressende hverdag, så hjelper det faktisk. Uforpliktende sex er dessuten veldig spennende. Selvfølgelig er det forskjellige syn på dette, men jeg mener dette er helt normalt. Og det er helt normalt å føle seg "skitten" etterpå, men det kan hjelpe i lengden. Følelsen av å være "skitten" forsvinner forresten ganske fort.
Kykkelikokos Skrevet 20. august 2006 #12 Skrevet 20. august 2006 Tror grunnen til stillheten etterpå kan være at etter at man har fått utløsning, så er det ganske vanlig bli slapp/uengasjert. Det har noe med hormonnivået å gjøre, tror jeg. Trossalt har man jo da fått det som man vil, så da er det jo ganske naturlig å miste interessen for den andre personen.
Derrier Skrevet 29. august 2006 #13 Skrevet 29. august 2006 (endret) Jeg tror det er ganske standard ons, når man har det med noen man ikke kjenner... ← Nei-nei! Har selv hatt one-night stands der jeg har fått både frokost og niste. Noen damer har følt seg ukomfortable dagen derpå (delvis pga. et litt tydelig horekompleks som noen sliter med) mens de fleste andre har tatt det helt kult. To av mine forhold startet med one-night-stands, og noen ble kortvarige "sex-kameratforhold". One-night stand er derfor hva du selv gjør den til. Er du ukomfortabel med situasjonen, så vil den andre også sanse det og bli innesluttet. Endret 29. august 2006 av Derrier
Gjest Tanita Skrevet 29. august 2006 #14 Skrevet 29. august 2006 Har aldri hatt pinlige ONS, de jeg har hatt har ført til faste forhold.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #15 Skrevet 30. august 2006 Har aldri hatt pinlige ONS, de jeg har hatt har ført til faste forhold. ← Så flink du er
Gjest Ninakanin Skrevet 30. august 2006 #16 Skrevet 30. august 2006 Nei-nei! Har selv hatt one-night stands der jeg har fått både frokost og niste. Noen damer har følt seg ukomfortable dagen derpå (delvis pga. et litt tydelig horekompleks som noen sliter med) mens de fleste andre har tatt det helt kult. To av mine forhold startet med one-night-stands, og noen ble kortvarige "sex-kameratforhold". One-night stand er derfor hva du selv gjør den til. Er du ukomfortabel med situasjonen, så vil den andre også sanse det og bli innesluttet. ← Fy søren så koselig, jeg blir helt misunnelig her Men det kan jo hende bakfylla (angst) er med på å lage den ugne stemningen dagen derpå. Om man ikke er vant til angsten, eller kanskje ikke har så mye selvironi eller evnen til å prege dårlige stemninger i positiv retning, så kan jeg se at det blir litt beklemt når man skal tusle avgårde i krøllete svette partyklær, med sminke alle veier og et ansikt som lukter mistenkelig av baller..
Gjest LilSweetie Skrevet 30. august 2006 #17 Skrevet 30. august 2006 Nei-nei! Har selv hatt one-night stands der jeg har fått både frokost og niste. Noen damer har følt seg ukomfortable dagen derpå (delvis pga. et litt tydelig horekompleks som noen sliter med) mens de fleste andre har tatt det helt kult. To av mine forhold startet med one-night-stands, og noen ble kortvarige "sex-kameratforhold". One-night stand er derfor hva du selv gjør den til. Er du ukomfortabel med situasjonen, så vil den andre også sanse det og bli innesluttet. ← Hvis du får niste etter ons kan jeg slå fast at jeg ikke har hatt ons med deg
Derrier Skrevet 30. august 2006 #18 Skrevet 30. august 2006 Fy søren så koselig, jeg blir helt misunnelig her Men det kan jo hende bakfylla (angst) er med på å lage den ugne stemningen dagen derpå. Om man ikke er vant til angsten, eller kanskje ikke har så mye selvironi eller evnen til å prege dårlige stemninger i positiv retning, så kan jeg se at det blir litt beklemt når man skal tusle avgårde i krøllete svette partyklær, med sminke alle veier og et ansikt som lukter mistenkelig av baller.. ← Hehe, det var ganske spesielt. En annen dame gikk jeg faktisk på kafé med morgenen etterpå. Det hører med at jeg kjente begge damene fra før, men det var ikke noe selvsagt med bra stemning.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 30. august 2006 #19 Skrevet 30. august 2006 min erfaring er at ons blir best om man har sex med fyren i nærheten av stedet man møtes for så å forsvinne i natten, uten at man våkner opp hos værandre. telefonnr er heller ikke lurt å dele....slitsom med de som ringer å skal ha mere....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå