Gjest KristinK Skrevet 21. mars 2002 #1 Del Skrevet 21. mars 2002 Nå har det seg sånn at vi skal til Bergen i påsken, og jeg tenkte jeg kunne benytte muligheten til å samtidig lete etter brudesko. Men har dere noen tips til stedet hvor de har billige sko i Bergen? Har selv planer om å kjøpe sko i vanlige skobutikker og ikke i brudebutikk.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 21. mars 2002 #2 Del Skrevet 21. mars 2002 Hva er billig? Da jeg var ute for å lete etter så fant jeg bare kremfargede og champagnefargede. Jeg skal ha helt hvite. På Kløverhuset hadde de et par ulike modeller til rundt 500 kroner. (Husker ikke hvilken etasje, sånn liten "fin" skobutikk). Ellers så har jeg ikke sjekket i vanlige skobutikker om brudekolleksjonene deres for jeg har fått lånt meg to par som jeg skal veksle mellom hvis jeg får vondt i beina 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 21. mars 2002 #3 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg håper å finne sko mellom 300-600 kr. Ønsker ikke å bruke 1000 kr på et par sko. Jeg må også ha helt hvite sko, og dette er det desverre ikke for mye å finne av.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #4 Del Skrevet 21. mars 2002 har vært en del rundt i bergen og sett etter brudesko. fant noen på skoringen på "sundt" de var veldig søte, likte de kjempegodt, men problemet er at de er ikke helt hvite men lys kremfarget.. så jeg lurer på om jeg kan få farget de eller noe. har deponert på skoene og må bestemme meg innen 8 dager. de var billige: 299! de hadde et annet par også, som var hvite, men de var ikke i min størrelse.. ellers er jeg også glad viss noen vet om andre steder, for har ikke lyst til å spandere over 1000 jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #5 Del Skrevet 21. mars 2002 Så at de hadde noen sko på en av skobutikkene på Galleriet. Ikke på Din Sko, men på den som er like ved siden av en frisørsalong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billa Skrevet 21. mars 2002 #6 Del Skrevet 21. mars 2002 Økonomisko har hatt salg på helt hvite sko til kun 100,- ( Dette var i januar/ februar). Mulig de har det nå også. Men jeg så ikke så godt på de siden jeg ikke skal ha hvite, men har hørt andre som sa det var helt ok!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 21. mars 2002 #7 Del Skrevet 21. mars 2002 On 2002-03-21 20:28, anonym wrote: Så at de hadde noen sko på en av skobutikkene på Galleriet. Ikke på Din Sko, men på den som er like ved siden av en frisørsalong. Den heter Skotøihuset og er kjempedyr!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 22. mars 2002 #8 Del Skrevet 22. mars 2002 Ved en tilfeldighet fant jeg meg faktisk sko til en billig penge i går. Jeg er kjempefornøyd! Skoene kan sees her: http://www.geocities.com/kristinkol/bryllu...ebilder.htm12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 22. mars 2002 #9 Del Skrevet 22. mars 2002 De skoene var skikkelig flotte!! Må ha hvite sko selv, men jeg har ikke begynt å se meg rundt etter det ennå. Burde kanskje begynt...?? Hvor høye er skoene dine?? Forresten så var det en knallfin frisyre!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 22. mars 2002 #10 Del Skrevet 22. mars 2002 Skoene er absolutt ikke høye. Selv kan jeg ikke gå med noe med høl hæl, for jeg får så vondt i bena. Hælene er vel et par cm. De satt perfekt på meg iallfall, og de kan anbefales. Skoringen har vel en del utvalg i brudesko tror jeg, så det er en butikk som anbefales!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 22. mars 2002 #11 Del Skrevet 22. mars 2002 Får stikke innom å se, da... Har også det problemet at jeg får vondt i bena dersom de er for høye, i tillegg til at jeg ikke har lyst å matche min tilkommende på høyden den dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå