Fjellrypa Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Er det noen som har erfaring med Ergo bæresele (se her) eller lignende produkter?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Jeg har prøvd Ergo bæresele og er veldig godt fornøyd. Hadde en baby bjørn før, men den ble fort for tung å bære med siden jenta mi ble hengende så langt unna kroppen min. All vekta havnet på skuldrene mine. Dessuten synes jeg at jenta mi fikk for lite støtte - det hun satt på var bare noen cm tykt, så jeg synes det så ut som om hun "hang" på skrittet. Med en Ergo så får du babyen helt inntill og vekta blir derfor fordelt over hele overkroppen din. Babyen sitter med støtte fra kne til kne (under hele rompa). Dessuten kan du bære tyngre barn i selen, og du kan bruke den på ryggen. Da erstatter den en bæremeis. Jeg kan gå lange skogsturer med en Ergo men jenta mi på 11 kg oppi. Da har jeg henne på ryggen, og når hun er trøtt så tar jeg bare opp hodestøtta og så sover hun på ryggen min mens jeg går videre. Er også fin på bytur - aldri mer heiskø...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå