Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Jeg trenger seriøst hjelp. EIER ikke stil.... Jeg er 1,75 høy, slank (kanskje litt for mye over magen - jobber med saken...), store pupper, (litt for) flat rumpe. Jeg liker i utgangspunktet litt rocka/urban stil, men er håpløs til å sette sammen antrekk og vet ikke hva som kler meg best. Noen som har forslag til hva som kan kle meg og hvor jeg kan handle?! Bor i Oslo.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Jeg trenger seriøst hjelp. EIER ikke stil.... Jeg er 1,75 høy, slank (kanskje litt for mye over magen - jobber med saken...), store pupper, (litt for) flat rumpe. Jeg liker i utgangspunktet litt rocka/urban stil, men er håpløs til å sette sammen antrekk og vet ikke hva som kler meg best. Noen som har forslag til hva som kan kle meg og hvor jeg kan handle?! Bor i Oslo. ← Hmm, er det en spesiell anledning du ønsker kleshjelp til? Festklær, vanlige klær, bryllupsgjestantrekk etc.. Hvis du er høy og slank kler du vel stort sett det meste!
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Kanskje du bør fortelle hvor gammel du er. Det kan jo ha litt betydning
Gjest Cosmic Girl Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 (endret) Jeg kjøpte boken til Trinny og Susannah etter tips fra en venninne, og liker den veldig godt. Anbefales absolutt! De tar for seg do's and dont's ved store pupper, store rumper, når man er høy og når man er lav, etc etc. Du kan jo gå til anskaffelse av den du og? Endret 18. august 2006 av Cosmic Girl
Gjest allium Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Jeg kjøpte boken til Trinny og Susannah etter tips fra en venninne, og liker den veldig godt. Anbefales absolutt! De tar for seg do's and dont's ved store pupper, store rumper, når man er høy og når man er lav, etc etc. Du kan jo gå til anskaffelse av den du og? ← Enig. Den har jeg hatt veldig god nytte av. Tror jeg er ganske lik trådstarter i kroppen, men tør likevel ikke gå igang med noen "Trinny og Susannah" over nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå