Daroga Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Vi har i det siste renovert et helt hus og det har gått med noen liter oljemaling. Jeg er en av de som alltid sitter igjen med maling stort sett over hele meg etter å ha malt. Da kom mamma med et godt tips: For å fjerne oljemaling på kroppen, bruk smør Jeg som har ømfintelig hud har reagert en del på å stadig vaske meg med white spirit. Og smør-tipset det funket som bare det. Tok en klatt smør og smørte det på flekken til den løste seg opp og vasket med vanlig med vann og såpe etterpå. Ganske genialt
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Jenta vår på 3 smurte forleden hele seg inn i oljemaling (husmaling). Ansikt, hår, mage, hender og føtter, alt var innsauset. Vi fjernet alt ved å bruke vanlig matolje. Alt ble borte Husmusa
Gjest gjesta Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Jenta vår på 3 smurte forleden hele seg inn i oljemaling (husmaling). Ansikt, hår, mage, hender og føtter, alt var innsauset. Vi fjernet alt ved å bruke vanlig matolje. Alt ble borte Husmusa ← Oppfinnsomme de små Håper dere tok noen bilder før dere fjernet malingen. Artig sånn i etterkant om ikke akkurat mens det står på.
Gjest Minimi Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 zalo funker utrolig bra, men ikke når malingen har tørket. så jeg bruker zalo til å vaske penslene med, viss jeg har malt bilder o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå