Merenwen Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Skal lage middag, sånn at mamma og pappa får klar middag når de kommer hjem fra jobb! Noen som har forslag (oppskrift ) på noe sunt, godt og enkelt?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Wok med ris til? Pasta med pesto og masse grønnsaker og kanskje kylling til? Fredagspizza; hjemmelaget med masse grønnsaker og ellers det dere liker?
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Varm kylling salat, tar 10 minutter å lage + ca 10 min marinering. Du trenger 1 kylling bryst pr person, i biter, mariner med det skall (bare riv det ytterste gule) og saft av 1 sitron og litt hakket timian(tørket går også fint, men den må støtes litt først) liltt salt og pepper. Salatblader, gjerne flere typer blandet 1 rødløk i tynne skiver ca 20 oliven uten stein delt i to Legg opp salaten på et fat, stek kyllingen på god varme i 6-10 min ( til den er ferdig) og hell den over salaten og bland lett. server med godt brød.
Merenwen Skrevet 18. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2006 (endret) Takk for tips! Skal lage indisk Tikka Masala med jasminris og naan-brød:) Handlet inn alt, men fant plutselig ut at jeg hadde glemt å handle inn kyllingfilet! Vi har en del brosme liggende i frysern. Går det an å bruke det eller blir det helt feil? Det står jo at man kan bruke fisk i terninger.. Eller må jeg tilbake til butikken? (lat) Endret 18. august 2006 av Merenwen
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 kan fint bruke brosme, ikke noe problem. del den i biter og trekk den noen minutter(3- 10 min etter størrelsen på bitene) i sausen før servering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå